Reklamebanner/billed rotation
Fra : Munk-Jensen

Dato : 12-03-02 01:05

Hej NG

Jeg har i FP prøvet at lave en billedrotation ved at bruger funktionen
reklamebanner.

Nu har jeg så et problem med at få tilpasset størrelserne på de enkelte
billeder til rotationen. Alle billeder har ikke samme størrelse, og jeg
ville derfor gerne angive en fast størrelse i pixels, der skulle være
gældende for alle billede-elementerne i rotationen, men det er
tilsyneladende ikke så let, eller er det?

Ved et alm . billede er det jo let at gå ind i sin html og sætte et fast mål
for billedet i pixels, men kan man ikke gøre noget i den retning også når
der er tale om et reklamebanner med flere billeder?

Et andet problem er at jeg faktisk ikke rigtigt kan for billedrotationen til
at virke. Jeg har uploadet alle billederne, selve siden samt fprotate.class
filen, men når jeg går ind på siden sker der ikke rigtigt noget, hvad kan
der være galt?

Udpluk af min html-kode (hvis det kan hjælpe)?:
<applet code="fprotate.class" width="320" height="100">
<param name="rotatoreffect" value="blindsVertical">
<param name="time" value="5">
<param name="image1" valuetype="ref" value="gal4-82.gif">
<param name="image2" valuetype="ref" value="gal2-7.gif">
<param name="image3" valuetype="ref" value="gal6-13.gif">
</applet>

På forhånd tak, håber der er nogen der kan hjælpe!

MVH
Morten Munk-Jensen

Fra : jopa

Dato : 12-03-02 20:31

"Munk-Jensen" skrev bla..
> [...]
> der være galt?
> <param name="image1" valuetype="ref" value="gal4-82.gif">

Prøv at omdøbe dine giffer. Duer vistnok ikke med bindestreg.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Munk-Jensen

Dato : 13-03-02 01:25

Jopa:
Det vil jeg forsøge mig med ved lejlighed, tak for tippet.

MVH
Morten

jopa <spammig@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8e5775$0$87657$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...