Hvad hedder sangen?
Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 11-03-02 23:52

Hejsa gruppe,

Jep, endnu en af disse indlæg, hvor en person beder folk om at gætte,
hvilken sang, han leder efter, ud fra to ord og en fornemmelse.
Anyway...

Jeg leder efter en sang, jeg har hørt i radioen flere gange, men aldrig
fået titlen på. Jeg hørte den i søndags, og speakeren sagde bagefter, at
sangen hed "Faster and faster" og var skrevet af et band, der skulle
hedde "The Opals" eller lignende. Jeg har søgt på Google og kan nok
finde et band ved navn "The Opals" (fra 50'erne), men ingen sang med
dette navn, så jeg antager, at jeg har hørt forkert.

Af teksten kan jeg kunne huske omkvædet, der netop lød "Faster and
faster". Sangen i sig selv var en slags blød rock - den mindede end del
om "Life" af Opus.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
»Personligt tror jeg også, der var en såkaldt UFO indblandet,
som måske kan have trukket ham væk fra jorden og fløjet ham væk.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 12-03-02 00:13

Rasmus Underbjerg Pinnerup skrev: (messageID:

> [...]
>
> Af teksten kan jeg kunne huske omkvædet, der netop lød "Faster and
> faster". Sangen i sig selv var en slags blød rock - den mindede end del

Mon ikke det er svaret? Gruppen Opus har lavet en sang, der hedder "faster &
faster". (It's getting faster, oh oh, na na na na...)

Speakeren i radioen har nok prøvet at udtale Opus på en (mente han) smart,
amerikansk måde så det blev til "Åwpås"

Nummeret Faster & Faster ligger på opsamlinegn "Millennium Edition" fra Opus
som du finder på Amazon inkl. lydbidder.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 12-03-02 02:53

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> mælte sligt:

>Mon ikke det er svaret? Gruppen Opus har lavet en sang, der hedder "faster &
>faster". (It's getting faster, oh oh, na na na na...)

Mendog... jo, det var den. Snublende nært, egentlig. At jeg ikke selv
kom på, at det jeg hørte som "Opals" kunne være "Opus". De har i øvrigt
ikke nogen massiv præsens på nettet.

Tak for tippet.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup