2 muligheder
Fra : Finn Jensen

Dato : 11-03-02 22:50

Aften,

Det er 2 muligheder for svar i denne NG.

Søde Jane spørger :

"Min pengeser bed naboens kat så meget at den måtte syes. Hvad skal jeg gøre
for ikke dette gentager sig? "

Svar fra Søde Janes veninder :

"Tårene løb ned af kinderne på mig da jeg læste om den stakkels kat. Prøv at
lade din hund og kat mødes på en neutralt sted næste gang og husk at klikke
den hund, brug evt. at shape hunden med pyramiderne. Held & Lykke med en
kærlig fremtid for både hunden og katten.

Brian spørger :

"Min hund bed Johnny i røven. Hvordan får jeg hunden lært at hunden IKKE
skal bide Johnny i røven men i nosserne ? "

Svar fra Søde Janes veninder:

"Tårene løb ned at kinderne på mig af raseri og jeg hamrede mine næver ned i
bordet. Hvad er det for noget svineri at din hund går og bider ?. Har du
ikke kontrol over hunden ?. Du skulle fanme aldrig have haft hund!. Dit svin
! "

Got the point ??

Fortsat god aften.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 12-03-02 10:25

On Mon, 11 Mar 2002 22:49:42 +0100, "Finn Jensen"
<vitaeschola@tdcadsl.dk> wrotd:

> [...]
>ikke kontrol over hunden ?. Du skulle fanme aldrig have haft hund!. Dit svin

jeg ved ikke om jeg fik pointen , men det var da meget sjovt

Fra : Louise Kragh

Dato : 12-03-02 22:41

Not really
Har du et problem med "alternative metoder"? ;-9
mvh
louise

Fra : Mika's Hops

Dato : 13-03-02 00:02

Hej!

Ja, lidt sjov skader som regl ikke, men

Dersom du lukker din dør for alle vildfarelser, vil sandheden blive lukket
ude. (Tagore)

eller

Man er ikke herrer over, hvilke tanker der falder èn ind; men man er herrer
over, hvilke tanker man giver råderum. (D.G.Monrad)

Hilsen

Jesper

Fra : Rinnie van Oosterhou~

Dato : 13-03-02 11:31