MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med ^ ¨ ~
Fra : Jens Skov

Dato : 11-03-02 22:23

Hej

Jeg har et problem på nogle win95/98 computere.
Der er nogle stykker i et novel netværk (med Lotus og Panda installeret),
som er begyndt ikkeat kunne skrive bogstaver med fx accent eller umlaut. Det
virker fint i en dos-prompt, men ikke i windows eller windowsprogrammer.
I stedet for at vente på at man taster et bogstav efter specialtegnet,
skrives regnet dobbelt med det samme:
tryk på ´ giver ´´
¨ bliver til ¨¨
^ bliver til ^^
~ bliver til ~~
Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde nogen grund. Er der nogen der kan
hjælpe?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-03-02 23:08

En virus. Opdater dit virus program og rens ud.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 12-03-02 16:07

"Jens Skov" <jens@jsconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ^ bliver til ^^
> ~ bliver til ~~
> Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde nogen grund. Er der

Det peljer at være sypmtomet på en virus, hvis jeg husker rigtigt
er det Badtrans.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.
Nyt: http://www.wintip.dk/guides/fdisk/

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 12-03-02 19:20

"Johnny Nielsen" <johnny@NOSPAMwintip.dk> skrev i en meddelelse

> Det peljer at være sypmtomet på en virus, hvis jeg husker
rigtigt
> er det Badtrans.

Undskyld - der var vist nogen der havde lånt min staveplade
Håber du forstod det alligevel.

Johnny