MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Filen ntdetect.com ?
Fra : Bjarne

Dato : 11-03-02 21:37

Efter at have installeret WinXP på d drevet, ( har Win98 på c drevet )
har jeg fået en fil der hedder ntdetect.com i roden på c drevet.

Jeg får en gang imellem en fejlmeddelelse vedr. denne fil, f.eks kunne ikke
udføre ntdetect.
Hvad er det for en fil ?..

Hilsen Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 11-03-02 21:56

NB Det er i Win98 jeg får fejlen.

Fra : Snuden

Dato : 11-03-02 22:39

On Mon, 11 Mar 2002 21:55:41 +0100, "Bjarne" <Bjasus@post11.tele.dk>
wrote:

>NB Det er i Win98 jeg får fejlen.

Ntdetect er en del af WinNT/2K/XP's hardware-detecting system og kan
ikke bruges i win98.. hvis det kun er der du får fejl så tror jeg ikke
du har noget at bekymre dig om

mvh

Snuden

Fra : Mathias

Dato : 12-03-02 09:26

Bruger WinXP filen når den ligger i roden på Win98 ?.
Hvis ikke, kan den vel slettes så jeg ikke får fejlen.

Hilsen Bjarne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-02 20:08

Tue, 12 Mar 2002 09:25:56 +0100, skrev "Mathias"
<mathias@post1.tele.dk>:

>Bruger WinXP filen når den ligger i roden på Win98 ?.
>Hvis ikke, kan den vel slettes så jeg ikke får fejlen.

Nej, alle bootfiler skal ligge i roden af c:\, at du tilfældigvis
også har win 98 liggende i c:\ er underordnet.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark