Jeg sidder fast ! (Half-Life: Første grønn~
Fra : Morten Simonsen

Dato : 11-03-02 20:53

Hejsa.
Da min ADSL fornylig døde, fandt jeg den støvede Half-Life CD frem og
installerede.
Nu har jeg så besluttet at gennemføre det igen, men jeg er gået i stå, og
kan virkelig ikke huske hvad jeg skal gøre.

Det er det sted med det første store, grønne monster. 3 lange halse med
tilhørende hoveder.

Der er en Test Fire knap øverst i kontrolrummet som man skal få til at virke
ved at starte nogle ting. Jeg har været inde og starte strømmen det ene sted
(en reaktor hvor der er en doktor på toppen) og jeg har været inde og starte
en stor propel det andet sted. Men den virker stadig ikke. Jeg kan så regne
ud at det må være inde bag en dør der er i samme gange som Propellen hvor
der står noget med "Fuel ... " at jeg skal starte noget også, men døren vil
ikke åbne. Jeg kan se der går en luft-kanal derind, men jeg kan ikke se
noget sted at komme ind i den.

Jeg er lost, en der kan hjælpe ?

Fra : JRS

Dato : 11-03-02 21:08

Jeg kan ikke lige huske .. Men det er noget med at smadre nogle kasser ved
en maskin ting under vandet ..

hmm...

Fra : Morten Simonsen

Dato : 11-03-02 21:24

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message
> Jeg kan ikke lige huske .. Men det er noget med at smadre nogle kasser ved
> en maskin ting under vandet ..

Sikker på at det er på det sted ?...der er nemlig ikke rigtig noget vand
nogle steder der syns jeg ....

Fra : Filip Larsen

Dato : 11-03-02 22:18

Morten Simonsen skrev

> [...]
> Nu har jeg så besluttet at gennemføre det igen, men jeg er gået i stå, og
> kan virkelig ikke huske hvad jeg skal gøre.

Måske en lille søgning på nettet kan hjælpe:

http://www.google.com/search?q=half+life+walk-through+guide

Mhv
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>

Fra : Kefka

Dato : 11-03-02 22:20

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> wrote in message

> [...]
vil
> ikke åbne. Jeg kan se der går en luft-kanal derind, men jeg kan ikke se

Jeg mener, det er dér, hvor der er en meget stor propel i loftet. Den skal
du hoppe ud mod, og så løfte proppellen dig op i toppen af rummet. Øverst
oppe er der en lem, som du kan komme igennem.
Håber det var hjælp nok...

Kefka

Fra : Morten Simonsen

Dato : 11-03-02 23:11

"Kefka" <NOSPAMmm@anarki.dk> wrote in message
> [...]
> du hoppe ud mod, og så løfte proppellen dig op i toppen af rummet. Øverst
> oppe er der en lem, som du kan komme igennem.

Jaaa !!... Det var den store propel o bunden af skakten man skulle hoppe ud
i og så blev man "blæst" op til loftet... Så kom jeg da lidt vidre :)

Mange tak for hjælpen !

Fra : Kefka

Dato : 12-03-02 13:51

> Jaaa !!... Det var den store propel o bunden af skakten man skulle hoppe
ud
> i og så blev man "blæst" op til loftet... Så kom jeg da lidt vidre :)
>
> Mange tak for hjælpen !

Selvtak!

I øvrigt utrolig hvad man nogengange kan huske 3 år efter man har spillet
Half-life...

Kefka

Fra : Langsohm

Dato : 12-03-02 20:30

> Jaaa !!... Det var den store propel o bunden af skakten man skulle hoppe
ud
> i og så blev man "blæst" op til loftet... Så kom jeg da lidt vidre :)
>
> Mange tak for hjælpen !

Er det ikke tidligere i spillet, ok det kan jo være at man
skal gøre det to gange.

Jeg er naturligvis ved at installere HL igen, og jeg glæder
mig meget til at spille det =).

MVH
LA

Fra : Røde

Dato : 11-03-02 23:28

Da du stadig kan skrive herinde går jeg udfra du kan komme på nettet..

Det er utroligt hvad man kan finde hvis man søger på Google

http://www.game-revolution.com/games/codes/pc/half-life_walk.htm

Der står desværre en masse og jeg havde ikke lige umeldbart løst til at læse
det igennem, for at finde lige der hvor du sidder fast. ;)

Røde