MS Windows
briani 27239
Netmeeting i Win Xp
Fra : Søren Blom

Dato : 11-03-02 20:50

hej

Er det mig der er blind på det ene øje og bøvl med at se med det andet eller
er netmeeting bare ikke i Windows XP?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : CRH

Dato : 11-03-02 21:37

"Søren Blom" skrev
> hej
>
> Er det mig der er blind på det ene øje og bøvl med at se med det andet
> [...]
jo det er
har du søgt på netmeeting i søg - så kommer den og så frem
øøhh er det dansk eller ?
prøv denne søgning >>>conf.exe<<<

--
Venlig hilsen
Carsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-03-02 23:03

Alle dens funktioner er inkorporeret i Microsoft Messenger.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-03-02 04:32

Jeg har fundet det frem. Undre mig bare over hvorfor Netmeeting ikke er et
menupunkt under start / programmer fra start af.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 13-03-02 00:11

Hej Søren
Find den under Programmer/Tilbehør/Kommunikation.
Det er da egentlig meget logisk iiik.
Hilsen
Jørgen