Spormineraler ?
Fra : Snoopy

Dato : 11-03-02 20:35

Hej alle.

Er der nogen der har et godt råd angående spormineraler - dem i pilleform,
fra kanavit.
Jeg har en mastino napoletano- 14 uger gammel, og den har ingen problemer
med knogler
eller andet, men jeg har hørt at det vil være en god ting at give den disse
piller hele tiden,
altså som forebyggelse mod HD - er dette en god ting, eller er det en dårlig
ide.

Med venlig hilsen
Bettina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 11-03-02 20:39

"Snoopy" <snoopy@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Er der nogen der har et godt råd angående spormineraler - dem i
pilleform,
> fra kanavit.

Nej dem kender jeg ikke . .... jeg har altid brugt Vital Animin i
pulverform .. og har gode erfaringer med dem .. dels fra min nu afdøde
hund , der fik det fra den var 7 mdr. gammel ... og dels fra den
hund jeg har nu .. ,,,

Mvh Ami

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 12-03-02 10:25

On Mon, 11 Mar 2002 20:39:25 +0100, "Anne-Marie Prange Madsen"
<woopie@mail1.stofanet.dk> wrotd:

> [...]
>pulverform .. og har gode erfaringer med dem .. dels fra min nu afdøde
>hund , der fik det fra den var 7 mdr. gammel ... og dels fra den

det bruger jeg også og har gode erfaringer med , min hund har en
brækket knogle i poten "sesamknoglen" som er for risikabel at operere
ud . Efter jeg begyndte med vital animin har han ikke mærket noget til
den ) næsten et mirakel , jeg skulle bare have hørt om det noget
før så havde jeg sparet 5500 i dyrelægeregninger

Fra : Max Larsen

Dato : 12-03-02 16:28

Kanavit og Vital Animin er mig bekendt stort set samme stof. Det har
en gavnlig effekt på knogler, specielt i voksetiden. Så det vil være
fint at give din hund det.
Kærlig hilsen
Max Larsen

Fra : Snoopy

Dato : 12-03-02 23:04

"Max Larsen" <max@larsen.ms> skrev i en meddelelse
> Kanavit og Vital Animin er mig bekendt stort set samme stof. Det har
> en gavnlig effekt på knogler, specielt i voksetiden. Så det vil være
> fint at give din hund det.

Takker mange gange for svarene, jeg fortsæter med at give hende
pillerne

Bettina

Fra : Roxanne Meyer

Dato : 12-03-02 21:39

"Snoopy" <snoopy@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> piller hele tiden,
> altså som forebyggelse mod HD - er dette en god ting, eller er det en dårlig

Hei Bettina,

Jeg har lest at vitamin C skal være bra for å forebygge HD og andre skjelettlidelser.
Gi like store mengder som man skal gjøre til et barn av samme vekt.

Vennlig hilsen
Roxanne
(..som forøvrig aldri har postet i denne ng før. Hei, alle sammen!)