HJÆLP
Fra : Dopedog KDC

Dato : 11-03-02 18:40

Jeg har lige købt en HUB idag, jeg har herefter monteret min SpeedStream
Router på ADSL modemmet og HUB'ben i Routeren..

Godt nok, jeg er så kommet på nettet med den ene computer gennem HUBBEN nu
men den anden kan jeg ikke kom på med. Ledningen duer godt men det er som om
der ikke er kontakt fra HUBBEN til computeren.

Hvad kan fejlen være??

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-02 19:11

Mon, 11 Mar 2002 18:39:34 +0100, skrev "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk>:

>Jeg har lige købt en HUB idag, jeg har herefter monteret min SpeedStream
>Router på ADSL modemmet og HUB'ben i Routeren..

news:tele.internet.adsl, evt. news:dk.edb.netvaerk vil være de
rigtige grupper til dine spørgsmål.

Konfigurationsspørgsmål hører ikke hjemme her.
--
med venlig hilsen
Knud