Flytning fra SONOFON til TELMORE...
Fra : René Gasenzer

Dato : 11-03-02 18:21

Hej..

Jeg ville hører om der er nogle her i gruppen som har erfaring med at få
flyttet der mobil nummer fra sonofon til telmore?

- Gik det uden problemmer ?
- Hvor lang vente tid har du/i oplevet ?

Med Venlig Hilsen

René Gasenzer

Fra : B&P

Dato : 11-03-02 20:06

Hejsa..

Jeg havde en masse problemer med sonofon.
Først ville de ikke flytte mit nr. og så lukkede de bare mit simkort.

Fra jeg sendte brevet med min underskrift til jeg fik mit simkort fra
telmore ,gik der 5 mdr.

Bente..

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-03-02 23:02

> Fra jeg sendte brevet med min underskrift til jeg fik mit simkort fra
> telmore ,gik der 5 mdr.

Hvis det går smertefrit igennem (og det de fleste efterhånden), så vil
et slag på tasken være ca. 30-35 dage. Du har jo 30 dages opsigelse hos
SONOFON. Og så kan der jo gå lidt ekspeditionstid.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-03-02 08:25

Mit er lige blevet flyttet... Jeg modtog sim fra Telmore 3 dage efter jeg
havde underskrevet så gik der 30 dage pga opsigelse og derefter 2 dage ude
pga weekend..

/Mic