MS Windows
briani 27239
Sortering af filer i XP.
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-03-02 18:12

Selvom jeg har valgt "Windows Klassisk", kan jeg stadig ikke sortere
musik-filer efter "ændret/oprettet" Den tror stadig jeg vil sortere efter
Kunstner osv.
Nogen der har et forslag til hvordan jeg ændrer det?

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-03-02 18:51

"Morten Lorenzen" <Morten@Lorenzen.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kunstner osv.
> Nogen der har et forslag til hvordan jeg ændrer det?

Fandt selv ud af det.

Tog en af de andre mapper. "Mappeindstillinger" "Brug denne indstilling ved
alle mapper"

-M