Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et godt billede? Uge #11 - Terezinstadt
Fra : Anders Egeskov Peter~

Dato : 11-03-02 17:09

Hej,

I denne uge har jeg et billede til kritik på 'Et godt billede??'.

Billede er taget i Terezinstadt i et baderum, som nazisterne fik indrettet
udelukkende for at kunne vise det frem til røde kors.

- Anders

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 11-03-02 20:34

Og et link: http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2002&week=11

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : Langgaard

Dato : 13-03-02 11:09

Hej

Jeg har selv været i dette rum, jeg gik rundt for at finde en vinkel at tage
et billede i, men det var meget svært, så dit billede er helt ok, når
mulighederne tages i betragtning.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Anders Egeskov Peter~

Dato : 19-03-02 00:12

Det var ikke meget respons jeg fik. Var mit billede for kedeligt eller er
dette forum dødt?

- Anders

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 19-03-02 22:05

Hej Anders

On Tue, 19 Mar 2002 00:11:31 +0100, "Anders Egeskov Petersen"
<egeskov@omk.dk> wrote:

>Det var ikke meget respons jeg fik. Var mit billede for kedeligt eller er
>dette forum dødt?

For min del var det fordi det ikke sagde mig noget.

Men det er desvärre ikkke meget respons der kommer på ugens billede.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Langgaard

Dato : 21-03-02 12:21

Hej

Jeg tror dette har noget med følelser at gøre, jeg tror man skal have været
der selv !

Da jeg så billedet løb det koldt ned af ryggen på mig.