Asus A7V333
Fra : Jakob M

Dato : 11-03-02 15:25

Hej

Jeg overvejer at opgradere med nyt bundkort og CPU, og har i den forbindelse
kig på Asus A7V333. Hvis der er nogen af jer der allerede har købt det, kan
i måske svare på disse spørgsmål som ikke jeg har kunnet finde besvaret
andre steder.
Bruger bundkortet AthlonXPs inbyggede temp diode eller den sædvanlige
unøjagtige socket probe ?
Hvordan fungerer det der "Q-fan" ?.
Skal man bruge fan1 headeren eller hvad ?.
Hvor mange trin er der at vælge i mellem. ?.

Mvh
Jakob

Fra : Morten Dybdal

Dato : 11-03-02 17:28

Jakob M wrote:
> [...]
> Hvordan fungerer det der "Q-fan" ?.
> Skal man bruge fan1 headeren eller hvad ?.
> Hvor mange trin er der at vælge i mellem. ?.

Kan du ikke lige vente til det er kommet til DK

--
Morten Dybdal

Fra : Gjøl

Dato : 11-03-02 20:30

"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse

> [snip]
>
> Kan du ikke lige vente til det er kommet til DK

Jeg er også ivrig for at få fingre i dette kort

Fra : Jakob M

Dato : 12-03-02 09:40

> Kan du ikke lige vente til det er kommet til DK

I følge Edbpriser skulle Shg have det på lager ?.

Mvh
Jakob

Fra : Morten Dybdal

Dato : 12-03-02 10:21

Jakob M wrote:

> I følge Edbpriser skulle Shg have det på lager ?.

Jep, leveringtid ukendt! De forsøger bare at tiltrække kunder ved at
reklamere med kommende atraktioner.

--
Morten Dybdal

Fra : Jakob M

Dato : 12-03-02 11:38

> Jep, leveringtid ukendt! De forsøger bare at tiltrække kunder ved at
> reklamere med kommende atraktioner.

Øv, så må vi vente lidt endnu, det lyder ellers lovende

Mvh
Jakob

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 12-03-02 08:58

"Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Bruger bundkortet AthlonXPs inbyggede temp diode eller den sædvanlige
> unøjagtige socket probe ?

Det er jeg ret overbevist om at den gør. Jeg har dog ikke set nogen
tests af om det fungerer endnu - de tests jeg har set, der har de ikke
turde fjerne kølerprofilen :(
Jeg har dog set en test hvor de fjernede blæseren og der fungerede det
fint.

Siden der i specs. står at det kun gælder for Athlon XP, så tror jeg det
er den indbyggede diode de benytter.

Det burde vel egentligt også gøre temperaturmålingen ret præcis, eller?

--
Jørgen Ramskov - Use your idle CPU cycles for some thing good!
http://tsf.dbestern.net/

Fra : Jakob M

Dato : 12-03-02 09:38

> Siden der i specs. står at det kun gælder for Athlon XP, så tror jeg det
> er den indbyggede diode de benytter.

Lad os håbe det.

> Det burde vel egentligt også gøre temperaturmålingen ret præcis, eller?

Nemlig, se f.eks http://www.overclockers.com/tips863/

Mvh
Jakob