26 dage til...
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 11-03-02 13:44

Uhhh, så er der snart Sort Sol + Love Shop i Århus :)
http://www.loveshop.dk/koncert/sortshop.jpg

Glæder mig som et lille barn i slutningen af november...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : ChriZ

Dato : 11-03-02 19:14

Bliver de(n) koncert(er) sendt på P3 eller hvad? Spiller Jupiter day ikke
også? Bliver det et arrangement som Saybia/D-A-D/Allan Vegenfeldt/Jupiter
day-tingen på P3 d. 23/3 og Thomas Helmig/Erann DD/Nikolaj Steen tidligere
på året?? Det kunne være stort!

Christian

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-03-02 19:44

"ChriZ" <cns@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> day-tingen på P3 d. 23/3 og Thomas Helmig/Erann DD/Nikolaj Steen tidligere

Hvordan får man egentlig overblik over P3's liveprogram? Jeg er tilmeldt
deres Live mailingliste, men der sker ikke så meget på den front

/Nikolaj

Fra : ChriZ

Dato : 11-03-02 21:35

Ta' et kig på www.dr.dk/p3/live ... der er en komplet oversigt over hvad der
kommer.. faktisk en rar ting at have! ;)

Christian

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-03-02 22:14

> Ta' et kig på www.dr.dk/p3/live ... der er en komplet oversigt over hvad
der
> kommer.. faktisk en rar ting at have! ;)

Takker. Der er faktisk sket en del siden jeg sidst var derinde. Mystisk, at
de ikke kan give besked om, om newsletteret er droppet eller hvad der nu er
sket. Jeg ville nu gerne have et ugentligt nyhedsbrev eller noget i den
stil... det er desværre ikke så tit at jeg får taget mig sammen til at tænde
for radioen; desværre i den forstand, at de desværre ikke har kunne holde
fast i mig som fast lytter

/Nikolaj

Fra : -A

Dato : 12-03-02 21:27

DenMon, 11 Mar 2002 19:14:23 +0100, kundgjorde:

> [...]
>day-tingen på P3 d. 23/3 og Thomas Helmig/Erann DD/Nikolaj Steen tidligere

Jeg ved at P3 i Trax sammenhæng har eller vil transmittere noget med bl.a Marie
Frank fra Studenterhuset her i Aalborg men, Sort Sol og Love Shop skal du nok
ikke regne med at komme til at høre i radioen.

Du kan læse meget mere på http://www.studenterhuset.auc.dk .

- Andreas

Fra : Wertigo

Dato : 13-03-02 10:19

ChriZ <cns@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8cf3f3$0$97457$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> day-tingen på P3 d. 23/3 og Thomas Helmig/Erann DD/Nikolaj Steen tidligere

Jeg ved ikke om p3 er involveret, men Jupiter Day og Carpark North skal i
hvert fald også spille ved den koncert.

Fra : Michelle

Dato : 14-03-02 03:55

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message
> Uhhh, så er der snart Sort Sol + Love Shop i Århus :)
> http://www.loveshop.dk/koncert/sortshop.jpg
>
> Glæder mig som et lille barn i slutningen af november...

Is anyone going to record the Love Shop concert?

Fra : Rasmus Bang

Dato : 18-03-02 00:07

...... Jamen hov...

Det er jo samme dag som Godspeed You Black Emperor spiller på Voxhall (og
rent faktisk også samme dag som Århus Studenterradio holder åbent-hus-fest,
men det er så en helt anden sag). Der er godtnok lagt i kakkelovnen til en
vild aften.

Rasmus