LOD Bnet trade sol & rubys
Fra : HX

Dato : 11-03-02 13:12

Hej i NG.

Har lagt mærke til at Sol runer og Perfect rubys er blevet en eftertragtet
vare på Bnet.
Så vidt jeg kan se, bruges de til en crafted Blood Ring.
Men dens stats er da ikke de bedste....
3% lifeleech og et par stykker til strengh kan da ikke være alt det værd?
Er det lavet om i patch 1.09d?

HX

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-03-02 14:06

On Mon, 11 Mar 2002 13:11:55 +0100, "HX" <hxmalm@privat.dk> wrote:

> [...]
>Men dens stats er da ikke de bedste....
>3% lifeleech og et par stykker til strengh kan da ikke være alt det værd?

det kan blive ganske pæne ringe, men det lyder godt nok sært hvis folk
pludselig vil trade for dem...masserne på b.net går jo normalt kun op
i grandfather, windforce og buriza...alt sammen duped

så det kan måske tænkes at der er en ny hack i omløb som bruger disse
items?

ellers også er der lækket noget om patch 1.10: at de forskellige
crafts bliver bedre

(hmm det blev da vist til en halv-rant det her)

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : HX

Dato : 11-03-02 19:05

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> crafts bliver bedre
>
> (hmm det blev da vist til en halv-rant det her)

Ok... Takker. Det giver da lidt mening. Især det med at de måske bruges til
hack.

Fra : Jakob Levisen

Dato : 12-03-02 01:07

Det drejer sig om at blood opskriften kan give 3% + et suffix der hedder "of
the wraith", som kan give op til 8% LL. en ring med 11% LL er ganske rar at
have til duels. Derfor er de så eftersøgte. Chancen for at ramme en sådan
ring er dog lille. Er ikke helt sikker på navnet osv, men det er pga de 11%
at folk vil have dem.

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-03-02 12:10

On Tue, 12 Mar 2002 01:07:13 +0100, "Jakob Levisen"
<jakobl@rocketmail.com> wrote:

> [...]
>ring er dog lille. Er ikke helt sikker på navnet osv, men det er pga de 11%

ah det giver mening :)

måske man skulle til at gemme sol-runer og rubies så, jeg har nu
aldrig brugt ret meget tid på crafting

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin