MS Windows
briani 27239
Crashning i WinXP ?
Fra : Hagman

Dato : 11-03-02 11:48

Hejsa.

Jeg har en 1000 Mhz, 384 Ram og et GeForce 2 TI 64 Graffikkort.

Når jeg installere en detonator driver fra Nvidia, crasher PC'en i spil,
især med UnrealTournament.
Jeg har både Win98SE og WinXP Pro installeret.
Der er ingen problemer med Win98SE, der crasher UT aldrig !!!
....så det kan da ikke være et "heat"-problem.

Er der nogen der har en løsning på dette ???

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 12:44

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa.
Mojne!

> [...]
> ...så det kan da ikke være et "heat"-problem.
>
> Er der nogen der har en løsning på dette ???

Prøv med andre drivere? Leg lidt med det. Det er i hvert fald den bedste
løsning for dig selv. Hvilke driver bruger du fra Nvidia?
De skal selvfølgelig kører sammen med XP, eller i hvert fald Win2000.

Har du slået automatisk genstart fra i WinXP? Og ikke fjerne fejlmeddelelsen
som fremkommer? Så kan du nemlig læse hvad fejlen skyldes.
Jeg har også haft problemer med crashing i WinXP af spil. Der kom en
fejlmeddelelse, hvor der stod at graffikdriveren skyldtes dette problem.

Mvh
FJ

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 11-03-02 13:22

Prøv med en anden driver. Jeg har tit hørt om folk som havde problemer med
drivere, specielt 23.11. Jeg har selv kørt med 23.12 og 27.70 uden
problemer.

Fra : Buffe

Dato : 11-03-02 13:41

Hej NG.

Jeg har også prolemmer med mit nVidia grafikkort og jeg bruger nemlig ver.
23.11. Hvor får jeg fat i de andre ver. som du snakker om for de ligge ikke
på nVidias homepage.

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 14:10

"Buffe" <buffe@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har også prolemmer med mit nVidia grafikkort og jeg bruger nemlig ver.
> 23.11. Hvor får jeg fat i de andre ver. som du snakker om for de ligge

Du ved jo hvad de hedder, det har han lige skrevet. Så ællebælle mig
fortælle, hvor tror du, du skal søge?
www.google.com of course!

mvh
FJ

Fra : Karin Hansen

Dato : 11-03-02 14:37

"Buffe" <buffe@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har også prolemmer med mit nVidia grafikkort og jeg bruger nemlig ver.
> 23.11. Hvor får jeg fat i de andre ver. som du snakker om for de ligge

http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

Mvh. Karin

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-03-02 17:45

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har en 1000 Mhz, 384 Ram og et GeForce 2 TI 64 Graffikkort.

Min har samme specs.

> [...]
> Der er ingen problemer med Win98SE, der crasher UT aldrig !!!
> ...så det kan da ikke være et "heat"-problem.

Du skal bruge version 23.11.

> Er der nogen der har en løsning på dette ???

_Alle_ drivere og programmer der egentlig ikke er tiltænkt XP kan være
synderen.
Hos mig var det en ældre version af NERO fik potten til at crashe.

-M