Hjemmeside opdateret
Fra : Morten Skjershede

Dato : 11-03-02 11:25

Hej NG
Vi har nu fået opdateret og lavet om på vores hjemmeside.
Den skulle nu være mere overskuelig og brugervenlig.
Der er også lagt nye billeder ind.
Senere laver vi gerne links til andres hjemmesider.

Hilsen Morten & Ulrich
http://www.yeoman.subnet.dk

Fra : Aristo

Dato : 13-03-02 13:46

Hej Morten og Ulrich

Sikke en dejlig Birma I har
Jeg er selv den lykkelige ejer af Behukai´s Chaplin - en chokolademasket
birma.
Der er en god info om birmaen på Jeres hjemmeside. Måske I ville lave en
racebeskrivelse af birmaen til dyrlaegevagten.dk?
Her mangler nemlig en beskrivelse af Hellig Birma under katteracer.
Ellers en pæn og overskuelig hjemmeside.

Venligst

Hanne
http://home11.inet.tele.dk/kfc/