phps
Fra : Mette Frederksen

Dato : 11-03-02 03:31

Hejsa!

Jeg sidder her og prøver på at lære php... ret spændende læsning men det
tager nok lige et stykke tid før end jeg bliver en haj til det...

Jeg ville høre om nogen af jer at ligge nogle phps sider ud på nettet... Så
jeg kan se både jeres alm PHP side og PHPS side...

Det er ikke fordi jeg vil stjæle alle jeres koder... men fordi jeg gerne vil
have lidt koder at studere... *S* Det tror jeg nemlig at det vil kunne
udvide min horisont en del... *S*

på forhånd tak
Mette

ps.. det må meget gerne bare være nogle små private php sider...

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 11-03-02 08:30

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i melding
> [...]
gerne vil
> have lidt koder at studere... *S* Det tror jeg nemlig at det vil kunne

Tror ikke det er så veldig interessant, siden man vanligvis føler at det
man lager er sitt, og koden kan inneholde hull og passord. Hvorfor ikke
bla opp de som faktisk gir deg tilgang til _alt_ ?

Jeg har bladd frem en :
http://www.planet-source-code.com/vb/default.asp?lngWId=8

Lykke til med dine egne sider ... :)

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-03-02 17:20

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in

> Jeg ville høre om nogen af jer at ligge nogle phps sider ud på
> nettet... Så jeg kan se både jeres alm PHP side og PHPS side...

PHP.net har været flinke :
http://dk.php.net/source.php?url=/index.php

- på alle php.net siderne er der linket i bunden "show source" hvor
du kan se kilden til siden.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 11-03-02 17:47

> - på alle php.net siderne er der linket i bunden "show source" hvor
> du kan se kilden til siden.

Ganske fikst (hvis man kan sige sårn) lille link :)

/Thomas

Fra : Mette Frederksen

Dato : 12-03-02 08:28

Mange tak for linket! det var lige hvad jeg havde brug for! *S*

Mette

--
^~^

Fra : Canner

Dato : 13-03-02 17:15

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg sidder her og prøver på at lære php... ret spændende læsning men det
> tager nok lige et stykke tid før end jeg bliver en haj til det...
Det kommer vel. :)

> Jeg ville høre om nogen af jer at ligge nogle phps sider ud på nettet...

> jeg kan se både jeres alm PHP side og PHPS side...

Det skulle ikke være noget problem at finde PHP Source....
www.netstuff.dk www.hotscripts.com & www.netcoders.dk

> Det er ikke fordi jeg vil stjæle alle jeres koder... men fordi jeg gerne
vil
> have lidt koder at studere... *S* Det tror jeg nemlig at det vil kunne
> udvide min horisont en del... *S*
OPEN SOURCE FOREVER!!!!!!!

> på forhånd tak
Det var så lidt
Frederik / Canner --- canner@canner.dk --- www.canner.dk
> ps.. det må meget gerne bare være nogle små private php sider...
mine eksempler er offentlige hvor folk de dumper deres egen kode (de fleste
til fri redigering). God fornøjelse