MS Windows
briani 27239
hvordan gør jeg det?
Fra : Malke - Per Nielsen

Dato : 11-03-02 01:31

Hey alle i ng
jeg kører lige nu med winamp som jeg bruger næsten dagen lang.. og det kører
også skide fint indtil jeg lukker programmet ned. så sluger den 99% af
systemet... hvordan løses det? er der noget galt evt?

Med Venlig Hilsen
Per M Nielsen
http://refuge.dk - tør du?

Fra : Jean

Dato : 11-03-02 15:34

Har du mange sange i din playlist...?
Hvor lang tid tager "nedlukningen"?

Fra : Malke - Per Nielsen

Dato : 11-03-02 18:21

"Jean" <jean@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Har du mange sange i din playlist...?
> Hvor lang tid tager "nedlukningen"?

det lukker bare... altså under ½ sek... men så bruger den 99% procent... og
det er lige gyldigt om det er 1 eller 800 sange!

Med Venlig Hilsen
Per Nielsen

Fra : Jean

Dato : 31-03-02 12:02

Winamp gemmer jo din playlist i en fil, så den kan loade den næste gang...
det er nok det der tager tid... og ressourcer...

Jean

Fra : Vok Voksen

Dato : 01-04-02 04:10

Skal det forståes sådan, at den lukker selve brugerfladen på en halv sekund
og, at CPU'en efterfølgende bliver stående på 99%. Eller er det kun den
halve sekund CPU'en er belastet, så er det helt normal.

Fra : Malke - Per Nielsen

Dato : 01-04-02 21:32

"Vok Voksen" <e-mail@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og, at CPU'en efterfølgende bliver stående på 99%. Eller er det kun den
> halve sekund CPU'en er belastet, så er det helt normal.

det er hele tiden... mnen det er stoppet.... jeg reinstallerede bare
ellers tak

Hilsen Per Nielsen
team refuge