Store problemer med en cisco 678 router
Fra : Ruben Hesselbæk

Dato : 10-03-02 23:07

Jeg har netop fået ADSL igennem Cybercity, og har problemer med min
upstream.
Forbindelsen dør hver gang jeg har overført 8kbytes, har testet både med
mail og FTP.
Nogen som kan hjælpe mig ?

Venlig hilsen
Ruben Hesselbæk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-03-02 23:14

On Sun, 10 Mar 2002 23:06:33 +0100, "Ruben Hesselbæk"
<Mr.Chaos@area99.dk> wrote:

> Jeg har netop fået ADSL igennem Cybercity, og har problemer med min
> upstream.

Hvad sagde Cybercity support?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Ruben Hesselbæk

Dato : 10-03-02 23:22

Har kontaktet dem (Cybercity support), men de har ikke svaret endnu, og de
svarer nok ikke før
imorgen.
Sidder pt. med en hjemmeside, hvor halvdelen af filerne er trunkerede til 0
bytes, da jeg var igang med at opdatere dem. :-/
så jeg håbede lidt på et hurtigt fix.

Venlig hilsen
Ruben Hesselbæk

> Hvad sagde Cybercity support?
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 10-03-02 23:21

<Mr.Chaos@area99.dk> wrote:

>Jeg har netop fået ADSL igennem Cybercity,

Bruger CC 678? Jeg troede de brugte 677?
--
Per K. Nielsen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-03-02 23:54

Per K. Nielsen <pnielsen@image.dk> writes:

> Bruger CC 678? Jeg troede de brugte 677?

De bruger en blanding

Jeg havde selv tidligere end 677, men fik en 678 på den sidste ADSL
jeg oprettede for et par måneder siden.

Set fra brugerens synspunkt er der så godt som ingen forskel.

--
Jacob - www.bunk.cc
In which level of metalanguage are you now speaking?

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 10-03-02 23:57

<Mr.Chaos@area99.dk> wrote:

> [...]
>upstream.
>Forbindelsen dør hver gang jeg har overført 8kbytes, har testet både med

Da jeg for et halvt års tid siden havde problemer med min upstream,
skyldtes det dengang at min CBOS skulle opgraderes.

Hvis du logger ind på routeren, og skriver "sh ver" skal den gerne
vise at du har version 2.4.3.

Er dette ikke tilfældet, er det nemmest at lade CC opgradere den.

Du burde dog have denne version, da du skriver at du netop har fået
ADSL.

--------
Med venlig hilsen

Simon Walther-Larsen

Fjern xxx i emailadresse ved besvarelse hertil

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-03-02 00:56

On Sun, 10 Mar 2002 23:56:40 +0100, Simon Walther-Larsen
<waltherxxx@larsen.dk> wrote:

>Hvis du logger ind på routeren, og skriver "sh ver" skal den gerne
>vise at du har version 2.4.3.

Min siger 2.4.2 - er der nogen speciel grund til at opgradere?
(sådan ud fra "If it ain't broken, don't fix it ...")

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ruben Hesselbæk

Dato : 11-03-02 06:42

Den er opgraderet til nyeeste version, pt. 2.4.3, desværre.

Venlig hilsen
Ruben Hesselbæk