Gruppehjemmesiden - new?!
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-03-02 22:53

Altså.. Jeg kan jo se der er sket noget på siden Men jeg kan ikke
rigtigt finde ud af hvornår en profil får betegnelsen "new" - og hvor længe?
For jeg kan se jeg står som New og det passer jo da ikke, der er nogle af
dem der IKKE gør der er nyere end mig. Jette, hvad er kriteriet?

*suk. Cola i tgastgatguretg kan IKKE anbefales... detg kan ikke tgåøle detg*

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Renè Christensen

Dato : 11-03-02 20:59

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem der IKKE gør der er nyere end mig. Jette, hvad er kriteriet?
>
> *suk. Cola i tgastgatguretg kan IKKE anbefales... detg kan ikke tgåøle

har du prøvet at skille det ad og vaske det i lunke vand MEN HUSK lige at
lade det ligge et døgns tid på radiatoren for at tøre i du samler der igen

Renè

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-03-02 21:02

"Renè Christensen" <odin@webhiker.dk> wrote in message

> [...]
> lade det ligge et døgns tid på radiatoren for at tøre i du samler der igen

Heldigvis viser det sig nok engang at der ikke er noget som et godt gammelt
IBM tastatur. Det var tosset i går, men her i dag, efter bare at have stået
på sin plads, fungerer det perfekt igen )
Men jeg skal på jagt efter nogle reserver, for de er de eneste tastaturer
jeg kan holde ud at skrive på

Men ellers tak for dit råd, du har ret i at det normalt hjælper.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jette

Dato : 12-03-02 01:11

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> [...]
> For jeg kan se jeg står som New og det passer jo da ikke, der er nogle af
> dem der IKKE gør der er nyere end mig. Jette, hvad er kriteriet?

Kriteriet er at en profil bliver mærket med "New", når den er oprettet eller
redigeret inden for en uge. Det varer dog lige lidt tid inden det fungerer
efter hensigten, da de fleste naturligvis ikke kan huske hvornår de
oprettede deres profil.... Mange af de datoer jeg har sat ind i databasen er
derfor fiktive

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk