Kan der være en fejl i frontpage evt min c~
Fra : connie nielsen-

Dato : 10-03-02 22:37

Jeg har skrevet til jer før , om at min links ikke virker i
frontpage altså når man er i normalen, men eksempel virker de.

Jeg har prøvet at lægge min hjemmeside ud på nettet, og de virker
fint der, er det noget med mit program der er i stykker ,
Er der nogle som kan fortælle mig hvad det er , ville jeg blive
glad -

Kh Connie

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Gevaldi

Dato : 10-03-02 22:57

"connie nielsen-" <nicondoes@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:a6gjlh$kj3$1@sunsite.dk...

> Jeg har skrevet til jer før , om at min links ikke virker i
> frontpage altså når man er i normalen, men eksempel virker de.

Hvis du holder crtl. tasten nede samtidig
med du fører musen hen over et link i
"normal visning", skulle din mus gerne vise en
hånd og gør den det så virker det helt normalt

/Gevaldi

Fra : connie nielsen-

Dato : 11-03-02 07:44

Ja det ved jeg godt, men det virker ikke - Jeg har lavet en hjemmeside før, så jeg ved godt
hvordan lige det virker, men ellers er jeg en klovn til computere-
Derfor tænkte jeg at det var noget i frontpage der ikke virker som det skal.
Som sagt ligger ´webben ude på
Http://www.netby.dk/Oest/gaiastraede/70/
Den er ikke halv færdig, men det ser ud til at de link jeg har lavet virker på nettet ,
mærkeligt ikke.

Connie -

Fra : connie

Dato : 11-03-02 09:00

Det virker alligevel ikke på nettet øv
Connnie

Fra : Per

Dato : 11-03-02 11:14

connie wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Det virker alligevel ikke på nettet øv
> Connnie

Hej Connie. Brug ikke Netby. Der er så mange fejl med deres server. Du må da ha' nogle gratis sider
hos din internetudbyder.

Fra : Gevaldi

Dato : 11-03-02 11:47

"Per" <pha@themail.com> skrev i en meddelelse news:a6i01u$sj5$1@sunsite.dk...

> Hej Connie. Brug ikke Netby. Der er så mange fejl
> med deres server. Du må da ha' nogle gratis sider
> hos din internetudbyder.

Er du venlig at læse:

Det svar du kom med til Connie
blev helt væk i gamle citater og
på den måde mister man helt
overblikket.

/Gevaldi

Fra : Per

Dato : 11-03-02 14:27

> Er du venlig at læse:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> Det svar du kom med til Connie
> blev helt væk i gamle citater og
> på den måde mister man helt
> overblikket.
>

> /Gevaldi

Undskyld! Gevaldi, men jeg er altså rimelig ny, så jeg kender ikke
helt teknikken endnu. Skal prøve på at lære det. Har printet den
side ud du linker til.

Fra : Gevaldi

Dato : 11-03-02 15:00

"Per" <pha@themail.com> skrev i en meddelelse news:a6ibb8$854$1@sunsite.dk...

> Undskyld! Gevaldi, men jeg er altså rimelig ny, så jeg kender ikke
> helt teknikken endnu. Skal prøve på at lære det. Har printet den
> side ud du linker til.

OK Per, du er hjertelig velkommen

/Gevaldi