Civilization 3
Fra : CyberRaga

Dato : 10-03-02 21:51

Jeg har downloadet en cracket version af civilization 3 for lige at se om
den er lige så god som den forrige, inden jeg KØBER spillet. Men det har
ærlig talt ikke været nogen fornøjelse for hver gang jeg taler med en anden
civilisation har jeg vilde problemer: Det man kan vælge at sige til dem,
står skrevet hulter til bulter oven i hinanden og noget af teksten står slet
ikke på skærmen, men uden for skærmen... Er det fordi det er en cracket
version, eller hvad? Jeg gider ikke købe spillet hvis det ikke kan rettes...
er der nogen der kan hjælpe mig???

På forhånd tak!

CyberRaga

Fra : Gonzo

Dato : 10-03-02 23:02

Min civIII kører fint... jeg har ikke oplevet samme prob. Helt klart værd at
købe.

Fra : CyberRaga

Dato : 10-03-02 23:02

OK, det tænkte jeg nok Men hvis der er nogen der kender til problemet
eller har en idé må I altså meget gerne fortælle mig det

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-03-02 23:49

CyberRaga wrote:

> OK, det tænkte jeg nok Men hvis der er nogen der kender til problemet
> eller har en idé må I altså meget gerne fortælle mig det

Klart. En ide så du kan få din piratkopi til at virke og så skal vi tro
på du vil købe spillet - du må åbenbart tro vi er lige så dumme som du
er uærlig. Tag dig sammen og køb spillet!

Fra : CyberRaga

Dato : 13-03-02 00:03

Det jeg mente var, at hvis der var nogen der havde KØBT spillet og havde
samme problem som mig, så ville jeg gerne vide det. Hvor vover du at kalde
mig uærlig når du ikke engang kender mig?!? Jeg får snart spillet i
fødselsdagsgave, TAK!

Fra : Highlander

Dato : 13-03-02 07:29

> [...]
> samme problem som mig, så ville jeg gerne vide det. Hvor vover du at kalde
> mig uærlig når du ikke engang kender mig?!? Jeg får snart spillet i

Nu er det vel afsenders ansvar, at modtager forstår, hvad afsender mener.
og ud fra dine 2 første post må man da mene, at du er uærlig ..
har jeg ikke ret i at du har dl. en cracke version af et computerspil ?
det er muligt at det ikke er uærligt i din verden, men i den rigtige verden
er det sq ulovligt, uanset om du har fødseldag eller ej.

Highlander

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-03-02 14:34

Highlander wrote:

> [...]
> det er muligt at det ikke er uærligt i din verden, men i den rigtige verden
> er det sq ulovligt, uanset om du har fødseldag eller ej.

Præcist, tak Highlander.

mvh

Bruno

Fra : Suffo

Dato : 11-03-02 00:16

Jeg havde også en cracket version i en omgang og havde samme problem som
dig. Jeg prøvede så at installere en af mine kammeraters originale version
og så var problemet rettet. Jeg har nu selv købt spillet og det er helt
klart pengende værd. Vi er jo nogen der ikke køber katten i sækken

Mvh
Suffo

Fra : ASKF

Dato : 11-03-02 01:04

CyberRaga ytrede sig i <a6gh2h$1vah$1@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>version, eller hvad? Jeg gider ikke købe spillet hvis det ikke kan rettes...

Det lyder til at være en bugget og dårligt cracket version, men jeg kan
glæde dig med at der ikke er de problemer med retail versionen og vil
gerne anbefale dig at købe den.

Eneste problem der kan irritere mig er at spillet nogle gange fryser
(hver gang har det været i city-adm skærmen, skete for mig igen i går,
for første siden opdatering til v1.17f), men forhåbentligt får de snart
fixet problemet så vi kan hente endnu en patch.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Simon Nejmann

Dato : 11-03-02 08:21

On Mon, 11 Mar 2002 01:04:01 +0100, ASKF <askf@_NOSPAM_post.com>
wrote:

>Det lyder til at være en bugget og dårligt cracket version, men jeg kan
>glæde dig med at der ikke er de problemer med retail versionen og vil
>gerne anbefale dig at købe den.

Jeg syntes nu det lyder som en perfekt cracked version: Så godt lavet
at man kan spille og blive hooked (eller sige eew og trykke slet), men
stadigt med nogle fejl der gør at man bliver nødt til at købe spillet
hvis man vil have hele oplevelsen.   :)

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : ASKF

Dato : 11-03-02 11:07

Simon Nejmann ytrede sig i <fdmo8uk3pj865str3ii4mhsv60t3m9tgk6@4ax.com>
med dette:

> [...]
>at man kan spille og blive hooked (eller sige eew og trykke slet), men
>stadigt med nogle fejl der gør at man bliver nødt til at købe spillet

LOL, sådan kan man også vælge at betragte det, især når der ikke kan
hentes en demo.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:26

On Mon, 11 Mar 2002 08:21:10 +0100, "Simon Nejmann" spent 16 lines telling
me:

> [...]
>at man kan spille og blive hooked (eller sige eew og trykke slet), men
>stadigt med nogle fejl der gør at man bliver nødt til at købe spillet

Det er som man ta'r det ... min lovlige NFS5 er så godt som ubrugelig, for
den crasher hver gang man starter det ... EA's support er en flok
bonderøve, der kun kan hjælpe hvis jeg rent faktisk sender CD'en til dem
.... og det gider jeg sku' ikke betale for når jeg nu en gang _har_ købt
spillet...

Så jeg har måttet ty til ulovlige metoder og få fat i en cracket version
for overhovedet at spille det...og den crackede version kører bedre
originalen, den crasher nemlig aldrig...

Men med Civ 3....fedt spil ...bare ærgeligt der ikke er multiplayer
(selvom det ville kræve real-time funktion, ellers er det for langsomt ...
kan bare laves som den er i AOW, den er fed)

Cerb

--
Visit my website, Cerberus' Hot Spot:
http://www.geocities.com/cerberus_hotdog

Fra : julian_bif@yahoo.com

Dato : 11-03-02 16:29

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:21

On Sun, 10 Mar 2002 21:51:08 +0100, "CyberRaga" spent 14 lines telling me:

> [...]
>version, eller hvad? Jeg gider ikke købe spillet hvis det ikke kan rettes...

Det må være cracket, for min original har det ikke .... kan dog også være
driveren .... for jeg har samme problem som dig i MOHAA, og min ven der
kører Radeon2 har vildt mange grafik-problemer i temmelig mange ældre
spil...men ikke de nye

Cerb