Hvad er der galt?? (Renegade)
Fra : Morten Christensen

Dato : 10-03-02 21:49

Hej! Jeg har lige fået C&C Renegade, og det er et kanon spil, men jeg er
lidt træt af at der kommer nogle hak en gang imellem når der sker en masse
på en gang, det burde der sq ikke gøre på mit system.

Jeg kørte først med Detonator 23.11 og så har jeg også prøvet med den nyeste
driver fra TechnoGarp (www.maxreboot.com/technogarp) men det er stadig det
samme....

Har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve, for det kan sq da ikke været
mangel på hardware der gør det eller hvad??

På forhånd tak.

Min PC er:

T-Bird 1400/266
256 DDR-PC2100 ram
Asus A7M266 mb
2x IBM 40gb 60GXP diske i RAID-0 på en Promise controller
Asus v8200 Geforce3 Deluxe 64DDR
Soundblaster Live! 5.1 Player

Den kører WinXP Pro DK.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Suffo

Dato : 11-03-02 00:24

Dit problem ligger nok i XP, min puter havde også den slags problem i XP og
også i MOHAA men da jeg installerede W2K kørte det fint igen.

min pc:
AMD Athlon Classic slot a 750 Mhz
Abit KA7
256 SD-Ram PC133
2xIBM 75 GXP 20,5 GB IDE-66
Asus V8200 GF3 64 MB DDR Deluxe
Soundblaster Live Player 1024
Win2K SP2 IE6 WMP 6,04
Seneste nVidia drivere og ligeså til MB
Den er snart 2 år gammel og har haft sine problemer. Men kører helt fint nu.

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-03-02 13:41

Jamen det kan da ikke passe at jeg skal nedgradere mit OS bare fpr at få det
spil til at køre ordentligt eller hvad???

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Mercenary

Dato : 12-03-02 20:02

Jeg kører også XP pro Dk. Både renegade MOHAA kører fint.
Jeg har næsten samme GF 3 og lydkort som du har og kører med de samme 23.11
drivere.

/Merc.

Fra : Mercenary

Dato : 12-03-02 20:17

"Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kører også XP pro Dk. Både renegade MOHAA kører fint.
> Jeg har næsten samme GF 3 og lydkort som du har og kører med de samme
23.11
> drivere.

Rettelse: Jeg har nøjagtig samme GF 3 og lydkort som du har.

/Merc.