Underworld sang -- hvilken?
Fra : Martin Seebach

Dato : 10-03-02 21:54

Hej,

Jeg har hørt en sang, jeg ved det er noget underworld har lavet, men
jeg kan ikke finde titlen. Der er et stort publikum der jubler
undervejs, det skal "illustrere" en live situation, men på den måde
det indgår, er der tydeligt at det er produceret. Selve sangen er
meget uptempo dance-agtig, men det er alt deres musik jo...
Kender nogen titlen?

På forhånd tak,

Martin Seebach

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 11-03-02 08:48

Kan umiddelbart ikke lige genkende det nummer, med mindre det er et live
nummer. Men at kalde deres musik for uptempo dance agtig, er nok lige i
overkanten!