Numse snus
Fra : AEK

Dato : 10-03-02 22:00

Hvorfor kan katte godt lide at snuse hinanden i numsen ?

Ingen af dem vil snuses i numsen - og aligevel gør de det hos de
andre.......

Hilsen
Anya.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Kate

Dato : 10-03-02 22:49

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:a6ghh9$e4fte$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Hvorfor kan katte godt lide at snuse hinanden i numsen ?
>
> Ingen af dem vil snuses i numsen - og aligevel gør de det hos de
> [...]

Hihi, Anya

Det har altså også tit undret mig, for det er nøjagtigt samme billede
her
Har dog den lille private teori at det er en måde at genkende hinande
på, for det synes jeg at ha' læst/hørt er derfor killingerne gør det
overfor deres mor.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-03-02 22:57

Jeps også her render Dixie rundt, med snuden begravet i numsen på Neo. Han
bliver stiktosset over det og man kan ligefrem se at han kniber bagdelen
sammen *LOL*
Men han sniger sig nu også, til en sniffer i bagen på Dixie *G*

Det er vidst et eller andet med at genkende hinanden - godt man ikke har de
lyster *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Niels Peter

Dato : 11-03-02 08:56

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a6gkn8$mnh$1@sunsite.dk...

(...)
> Det er vidst et eller andet med at genkende hinanden - godt man ikke har
de
> lyster *G*

Ja, vi har da heldigvis andre måder at checke hinandens identitet

mvh Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 11-03-02 08:58

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kan katte godt lide at snuse hinanden i numsen ?

De kan få en masse informationer om den anden kat på den måde: hvem den er,
om den er kastreret eller intakt osv.

> Ingen af dem vil snuses i numsen - og aligevel gør de det hos de
> andre.......

Måske har de det lige som os: det er da sjovere at få informationer end at
aflevere dem

Hilsen, Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : AEK

Dato : 11-03-02 09:47

Hejsa !

Jeg siger mange tak for Jeres svar.
Det lyder meget rigtigt - dog forstår jeg ikke , hvorfor de bliver ved med
at gøre det efter al den tid.
Jeg mener, de går jo sammen 24 timer året rundt......
Så de må jo efterhånden have indsamlet information nok ?

/Anya.

Fra : Kate

Dato : 11-03-02 17:56

> [...]
> Jeg mener, de går jo sammen 24 timer året rundt......
> Så de må jo efterhånden have indsamlet information nok ?

hæhæ, jeg har også undret mig. Johan og Sofie bliver 12 år til sommer.
Dog var der meget mere af det da Oliwer levede.

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-03-02 20:01

*Hvis* katte ligner hunde på dette punkt, så vil de også kunne lugte hvilket
humør den anden kat er i.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats