Fjerne værktøjslinier !!
Fra : Spacemann

Dato : 10-03-02 20:09

Hej

Hvordan er det man fjerner alle værktøjslinierne i et nyt vindue ??

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Søren Blom

Dato : 10-03-02 21:43

"Spacemann" <spacemann@mail.dk> skrev

> Hvordan er det man fjerner alle værktøjslinierne i et nyt vindue ??

Det kan sikkert gøre på flere måder og smarter måder end jeg har gjort, men
jeg bruger en JavaScript kode det ser sådan her ud.

<script language="JavaScript">
function open_window(newin) {

flyout=window.open(newin,"flyout","toolbar=no,location=no,directories=no,sta
tus=no,menubar=no,
resizable=yes,scrollbars=no,width=400,height=475,top=25,left=25")
}
</script>

Mine link er opbygget på følgende facon.

src="Adrssen på det link der skal åbne" alt="" height=109 width=75></td>

Håber at du forstår det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk