Lige en måske tosset ide....
Fra : jabbe

Dato : 10-03-02 19:48

Nu har vi jo alle mobiler(det er ihvertfald tæt på)

Er det muligt at forbinde det fastetelefon net til en GSM sender så når man
er inde for række vidde af endern man kan bruge sin mobil til at ringe fra
til fastnet pris???

Det kræver selvfølgelig noget elektronik. men det ville da være genialt.....

Jabbe

Fra : KsNa

Dato : 10-03-02 22:12

Det findes (tror jeg nok), jeg mener at erikson har lavet en mobiltelefon
sonm automatisk kan skifte over til en DECT-base, og dermed virke som alm.
trådløs telefon.

Mvh.
Kim

Fra : JMo.

Dato : 10-03-02 22:09

On Sun, 10 Mar 2002 22:12:09 +0100, "KsNa" <KsNa@mail.dk> wrote:

>Det findes (tror jeg nok), jeg mener at erikson har lavet en mobiltelefon
>sonm automatisk kan skifte over til en DECT-base, og dermed virke som alm.
>trådløs telefon.

Ericsson TH688 - men den er vidst ude af markedet igen...

Fra : Christian

Dato : 11-03-02 09:17

Sonofon har noget kaldet "billigzone"
Så ringer man billig typisk på sin hjemmeadresse.

Christian

Fra : jabbe

Dato : 11-03-02 19:34

Ja det er rigtigt nok men det er ikke til fastnet prisser...:(
Det var for at have muligheden for at bruge min analog linie når jeg var
inde for række vide...
Istedet for at rende rundt med 2 telefonere(mobil og trådløs) kunne det være
genialt kun at have 1..:)

Jabbe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-02 14:30

JMo. skrev:

>Ericsson TH688 - men den er vidst ude af markedet igen...

Siemens HomeStation kan måske bruges?

http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobile_phones/homestation/

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 11-03-02 14:37

> Siemens HomeStation kan måske bruges?
>
> http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobile_phones/homestation/
Tænkte det samme!
Der er en til salg på qxl.dk jeg tror den kan gå for 225 kr da mindste pris
er opnået og næste bud er 225..... Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-03-02 22:12

"jabbe" <jabbe@get2net.dk> wrote in

> [...]
> mobil til at ringe fra til fastnet pris???
>
> Det kræver selvfølgelig noget elektronik. men det ville da være

opsæt din egen mast...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt