Atm-Router
Fra : Martin Jensen

Dato : 10-03-02 18:52

Hej NG

Er der en sød person der kan forklare mig hvad fordelene og ulemperne er på
Atm og Router?

jeg har selv Netexpress 1 (atm-kort) med server som uddeler, men nettet
svinger meget.på de andre comp.
derfor ville jeg evt. konv. til abo. med router.

Skal jeg skifte?

På forhånd tak
Mvh
Martin

Fra : Jonathan Stein

Dato : 10-03-02 20:09

Martin Jensen wrote:

> Er der en sød person der kan forklare mig hvad fordelene og ulemperne er på
> Atm og Router?

Prøv at kigge på http://www.net-faq.dk/ hvis du vil have lidt
baggrundsinformation om de forskellige begreber.

> jeg har selv Netexpress 1 (atm-kort) med server som uddeler, men nettet
> svinger meget.på de andre comp. derfor ville jeg evt. konv. til abo. med
> router.
>
> Skal jeg skifte?

Det er muligt, at din server i kan klare opgaven, men der kan også være mange
andre ting, der spiller ind. Prøv at være lidt mere specifik omkring "nettet
svinger".

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 10-03-02 20:16

Martin Jensen wrote:

> [...]
> men nettet svinger meget.på de andre comp.
> derfor ville jeg evt. konv. til abo. med router.

<snip>

Hvis du skifter til et abbonnement med router, skifter du også
til NE2.

Læs mere på denne side:

http://www.makr.dk/go.php3?adslvarianter

Har du overvejet at konvertere til NE2 uden router og så sætte
serveren op med *BSD og dummynet ?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.