Arcanum
Fra : Leted

Dato : 10-03-02 18:38

Jeg har lige fået købt Arcanum og nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor
langt tid det vil tage at gå igennem spillet, for jeg har rygter fra nogle
af mine venner at det er det rpg computer spil som er det længste og
største. Jeg har f.eks. spillet meget Fallout 1 og 2 samt Baldur´s gate,
Planescape osv.

Hvis man nu siger at man er en god gennemsnit spiller hvor mange timer kan
man så regne med sådan ca. 50, 100 eller måske mere ?

Harkonnen

Fra : Herold

Dato : 11-03-02 12:52

> [...]
>
> Hvis man nu siger at man er en god gennemsnit spiller hvor mange timer kan
> man så regne med sådan ca. 50, 100 eller måske mere ?

Fallout spillene var IMO større, men det kommer vel an på hvad man gør ud af
det. Men jo, Arcanum er stort.

/Jacob