Aphex Twin
Fra : ST

Dato : 10-03-02 17:46

Håber i kan hjælpe mig.
For et stykke tid siden hørte jeg Aphex Twin i radioen,
og hørte de udgav en ny.
Jeg styrter til min pladepusher,og beder om den nye med Aphex Twin.
De gav mig en cd der hed Drukqs.
Ved gennemlytningen,kunne jeg ikke genkende noget af det jeg hørte
i radioen,men det var da vildt fedt.
I Stereostudio kunne de ikke hjælpe mig,
så jeg spørger lige her i gruppen om i ved hvad Aphex Twin's seneste
cd hedder.
Det minder nemlig meget om det jeg selv laver,
så jeg tror jeg kan lære noget.
Hans trommeprogrammering er yderst genial.
Hjælp påskønnes.

Mvh.

Fra : Troels

Dato : 10-03-02 18:08

> så jeg spørger lige her i gruppen om i ved hvad Aphex Twin's seneste
> cd hedder.

HAns seneste cd hedder Drukqs.... kan det evt. være en b-side du har hørt?
Hvilket program hørte du den i? Inden Drukqs havde Richard jo glemt sin
mp3-afspiller med vist 280 uudgivne numre på... måske er et af dem udgivet
til radiobrug.... endeligt kan det jo være et remix. Jeg har vinyludgaven af
noget der tidligere har været udgivet som promoudgaven af drukqs.. der er to
remixes på. 54 Cymru Beats (Argonaut Mix) og Cock 10 (Delco Freedom Mix)...
ku' det være det?

/Troels

Fra : Jan Holm

Dato : 10-03-02 19:13

> [...]
> De gav mig en cd der hed Drukqs.
> Ved gennemlytningen,kunne jeg ikke genkende noget af det jeg hørte

http://www.aphextwin.nu/explore/

Der skulle være lidt info og lyd eksempler til hjælp.

Regards
Jan Holm

Fra : ST

Dato : 10-03-02 20:17

"Jan Holm" <jan@parkholm.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.aphextwin.nu/explore/
>
> Der skulle være lidt info og lyd eksempler til hjælp.
>
> Regards
> Jan Holm
>
> Thanks,også til Troels.:)
Der skal lyttes.

Fra : Electraum.com

Dato : 10-03-02 20:20

> [...]
> De gav mig en cd der hed Drukqs.
> Ved gennemlytningen,kunne jeg ikke genkende noget af det jeg hørte

Hej ST
Ja, det er svært at hjælpe dig, men mine umiddelbare bud på Aphex Twin sange
i radioen kunne være:
Flim
Come To Daddy
Windowlicker

Hvis du iøvrigt laver musik i stil med Aphex Twin og har lyst til at få det
ud til et publikun, må du meget gerne kontakte mig. Jeg driver
www.electraum.com og vi leder altid efter ny musik. Der er ingen garanti,
men vi hører gerne fra dig, så lover vi at lytte!

--- --- ---
/Claus Jungersen
www.electraum.com - 11 free mp3's with electronic music
www.clausjungersen.dk - personal site, with my own music

Fra : ST

Dato : 13-03-02 19:39

> Hej ST
> Ja, det er svært at hjælpe dig, men mine umiddelbare bud på Aphex Twin
> [...]

Jeg kan høre ordet Come to Daddy ringe fra min fortid.
Hvis du ved hvilken cd,den er fra,må du gerne maile svaret til mig,
et ledigt øjeblik,tak.<@:)

> [...]
> www.electraum.com og vi leder altid efter ny musik. Der er ingen garanti,
> men vi hører gerne fra dig, så lover vi at lytte!

Det lyder interessant,men hvordan vil det foregå?
Skal jeg sende dig en cd,eller hvordan...?
Forøvrigt noget interessant musik,du har på Electraum-siden.

Mvh Tue