Floating box oven på en javaapplet
Fra : h_m_l_n

Dato : 10-03-02 17:41

Hej alle i kloge mennesker,

Jeg prøver at bygge en lille hjemmeside og har følgende spørgsmål:

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor jeg anvender en java-applet, der
hedder lake (se vedlagte link: http://javaboutique.internet.com/Lake/
). Jeg kunne godt tænke mig at have en floation box med et transparent
billede (en fugl), der bevæger sig henover billedet. Jeg kan godt få
fuglen på siden, men den optræder altid bag ved "lake-billedet". Kan man
ændre rækkefølgen, så floating box'en kommer forrest.
I så fald vil jeg gerne have en "brugsanvisning" - Jeg anvender Adobe
Golive.
På forhånd mange tak for hjælpen.
/H

http://www.kandu.dk/