Høm-hømmere...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-01-01 02:18

OK. Dette har ikke meget med hundeadfærd at gøre, men er der nogen der kan
svare mig på, hvor alle de hunde-høm-hømmere der ligger over alt på
offentlige steder kommer fra? Når man taler med andre hunde-ejere, så siger
de at de sandelig altid har en pose med til hundens afførring osv., men
hvordan kan det så være at man nærmest skal gå slalom uden om pølser nogen
steder?!

Her i byen er der specielt eet sted... midt i hovedgaden, inde i en mørk
viadukt. Det er lige før man skal ha' lommelygte og sneskovl med for at
komme igennem. Mange opdager ikke pølsen i tide, hvilket så oven i hatten
resulterer i et fortorv, der nærmest er smurt ind i det!!

Hvis alle hunde-ejere samler efterladenskaberne op, så må det vel være
mennesker der besørger på gaden?!

Bare lige et lille surt opstød, med en skjult opfordring til dem der
"glemmer" at samle op fter vovse!:)

R. Ilsøe (Der netop har renset sko og støvler efter en gå-tur over en
offentlig fodboldbane!!!)

Fra : makkerlone@my-deja.c~

Dato : 28-01-01 20:47

Nogle gange, når folk lader deres hunde løbe fri i parken, på
sportspladser m.v. så ser folk ikke altid, at deres hund sidder og
skider. Det kan være en af årsagerne til, at der ligger en lort her og
der.

Jeg har op til flere gange råbt til hundeejere, som lader deres hunde
skide uden at de stopper op for at samle hømhømmeren op:
"Hov, vil du låne en pose"?
Det er måske lidt provokerende at sige sådan noget ?
Nogle gange bliver folk sure, og sender mig "dræber-blikket" og nogle
gange bliver folk glade, "ja, det vil jeg gerne" svarer de, "for jeg
har nemlig glemt posen derhjemme".

Jeg er en af dem, som altid samler op efter mine hunde. Og der findes
ikke noget så træls, som når man kommer hjem, og så ligger der en
frisklavet lort i indkørslen. Øv.

Hilsen hende, der er lige så træt af hundelort alle vegne, som du er

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Stine

Dato : 29-01-01 01:33

> Jeg har op til flere gange råbt til hundeejere, som lader deres hunde
> skide uden at de stopper op for at samle hømhømmeren op:
> "Hov, vil du låne en pose"?
> Det er måske lidt provokerende at sige sådan noget ?

Absolut ikke provekerende *S* Bare der var flere der råbte efter folk
Men det er da rart at høre at andre end jeg råber efter folk )