MS Windows
briani 27239
redalert beregnet til win95 kører ikke und~
Fra : Niels Ole

Dato : 10-03-02 16:08

jeg forstår ikke hvad der galt

jeg kan ikke køre red alert 1, et windows 95 program, med windows xp.

den siger noget om kernel32.dll

Ollegoe@hotmail.com

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-03-02 17:04

"Niels Ole" <ollegoe@hotmail.comREMOVE> skrev i en meddelelse
> jeg forstår ikke hvad der galt
>
> jeg kan ikke køre red alert 1, et windows 95 program, med windows xp.
>
> den siger noget om kernel32.dll

Prøv evt. at trække en genvej ud på skrivebordet. Højreklik på den og vælg
egenskaber. Under fanen kompatibilitet, kan du sætte den til at køre i
windows 95/98 mode. Måske hjælper det.

Kurt

Fra : Niels Ole

Dato : 11-03-02 18:26

det har jeg prøvet men det hjælper ikke noget

Fra : Kristian

Dato : 12-03-02 20:47

Lav en genvej ud på skrivebordet af installe filen, sig så at den skal køre
i windows 98 mode, så kan du installere.

For at du kan starte spillet op skal du vist nok hente opdate 1,08 på
westwood's side, den opdatering ligger også på aftermath cd'en.

Hvis det ikke hjælper så søg hjælp i westwood's forum www.westwood.com