spgm ang analog modem og netværk...
Fra : J.F.K

Dato : 10-03-02 16:04

Er det muligt at have et lille netværk bestående af 3 pc'er samlet i en
switch hvor den ene pc'er er koblet på nettet med et gammeldags analog modem
(hold da k... hvor er det langsomt det her) ???

--

Mvh. John

med mindre man ændrer retning,
så ender man op der hvor man er på vej hen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-03-02 17:01

On Sun, 10 Mar 2002 16:04:13 +0100, "J.F.K" <flintstone@cool.dk>
wrote:

>Er det muligt at have et lille netværk bestående af 3 pc'er samlet i en
>switch hvor den ene pc'er er koblet på nettet med et gammeldags analog modem

Ja - kig evt.:
- hvis det er Win98SE

eller:
- hvis det er Win2000

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-03-02 19:16

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse news:db0n8ukh58kdfv2luc41lbv2bbe65fe01c@4ax.com...

> Ja - kig evt.:
> - hvis det er Win98SE
>
> eller:
> - hvis det er Win2000

Og hvis man går ind her:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/
kan man også vælge Windows XP.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-03-02 18:27

"J.F.K" <flintstone@cool.dk> skrev:
> Er det muligt at have et lille netværk bestående af 3
> pc'er samlet i en switch hvor den ene pc'er er koblet på
> nettet med et gammeldags analog modem
> (hold da k... hvor er det langsomt det her) ?

Sagtens.

Vil du have mere at vide?

Venligst
Mikael

Fra : J.F.K

Dato : 11-03-02 22:27

Ja tak!!!
Jeg har en pc'er med winME og de 2 andre kører win98se, og det kun
nødvendigt at den ene win98se'er er på internettet, de skal bare alle 3
kunne snakke sammen via min switch.

mvh. John

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> skrev i en

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-03-02 22:50

> [...]
> win98se, og det kun nødvendigt at den ene win98se'er
> er på internettet, de skal bare alle 3 kunne snakke

Med analogt modem (og ingen router, læs evt.
www.net-faq.dk), så skal en af maskinerne være på
Internettet og den maskine kan så dele
Internetforbindelsen med de andre computere, der er
koblet til switchen.

Hvis dit netværk virker gennem swtichen, så læse videre
på denne side, ellers skriv igen:

Mvh.
Mikael