Alcatel One Touch 511
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 10-03-02 15:37

Hej,

Min mor har lige købt subj., men der er to ting, jeg ikke kan hjælpe hende
med:

- Hvordan de-aktiveres T9?
- Hvordan aktiverer man ringetonen? Det er kun vibratoren, der reagerer, når
telefonen ringes op. Man kan til- og frakoble vibratoren (i følge
vejliedningen), men ligemeget hvad jeg gør, aktiveres vibratoren, og kun
vibraoteren, ved opkald...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 10-03-02 20:41

"Rasmus Nielsen" skrev:

> - Hvordan de-aktiveres T9?

Når du er inde og skrive en besked trykker du på ok-knappen. I den menu der
fremkommer er der et punkt der hedder "normal tekst". Skal du den modsatte
vej (altså aktivere T9) hedder punktet "teksthjælp")

> - Hvordan aktiverer man ringetonen? Det er kun vibratoren, der reagerer,
når
> telefonen ringes op.

Hvis du følger anvisningen i vejledningen skulle det kunne lade sig gøre.
Genvej til aktivering/deaktivering af vibrator er i øvrigt "vedvarende tryk
på 5jkl" indtil telefonen reagerer.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Såfremt bedækningen af hoppen sker ved, at en hingst bedækker hoppen
naturligt, er det Told- og Skattestyrelsens vurdering, at ydelserne er

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-03-02 18:30

> Genvej til aktivering/deaktivering af vibrator er i øvrigt "vedvarende
tryk
> på 5jkl" indtil telefonen reagerer.

Når jeg gør det er vibratoren stadig aktiveret...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 11-03-02 21:02

"Rasmus Nielsen" skrev:

> Når jeg gør det er vibratoren stadig aktiveret...

Hmm, lyder mystisk. Prøv at ringe til Alcatel på tlf. 35445570.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes