Hævetag
Fra : Christa Andersen

Dato : 10-03-02 15:06

Stoffet i hævetaget på vores ellers fine Hymer fra 1981 er orange og falmet.
Det er helt intakt, men ser ikke godt ud.
Nu har jeg fået en ide om, at det må kunne farvebehandles eller males.
Mon der findes en maling, som kan trække ind i stoffet, ikke krakelere eller
skalle af???
Hvad tror I?
Stoffet er kraftig teltdug.
Kan ikke afmonteres (d. v. s. det vil være alt for risikabelt, da jeg har
hørt, at det er meget svært at sætte på igen).
Håber at kunne få nogle ideer fra gruppen!
Har I evt. hørt om nogen, som har fået syet helt nyt?
--
Venlig hilsen Christa Andersen
christa.a@mail.dk

Fra : Jan Nissen

Dato : 10-03-02 16:42

On Sun, 10 Mar 2002 15:06:01 +0100, "Christa Andersen"
<christa.a@mail.dk> wrote:

> [...]
>Det er helt intakt, men ser ikke godt ud.

>Har I evt. hørt om nogen, som har fået syet helt nyt?
Vi har fået syet nyt stof til vores hæve tag i campingvognen i år 2001
Og gav ca 1000kr for det ved Mogens Clausen i Nørresundby
Vores vogn er en Levante Graziella fra 67 og den er 3 meter lang.
Det er rigtig, det er svær at skifte men det er dejlig bagefter når
det er gjort.
mvh Jan