Jeg fældede lige nogle tåre ;o(
Fra : Morten Juel

Dato : 28-01-01 01:55

Hejsa NG,
jeg er jo lykkelig ejer eller ejer er jeg jo ikke da katte jo ikke kan ejes,
men så forsørger da..
I skal lige se denne her, men jeg vil gerne advare IMOD de føelses messige
konsekvenser der kommer !!!!
http://www.bonsaikitten.com/bnw.html <- jeg græder aldrig, men her røg der
sq 2 tårer, og helt død blev jeg inden i, hvad kan få folk til den slags !?!
hvor kan vi stoppe det ? DET SKAL STOPPES !
jeg håber virkelig at vi kan gør noget jeg skriver til det firma der hoster
det web, men først har jeg nogle katte der skal nusses lidt ekstra om, øj
hvor er jeg glad for dem !

Med meget ked hilsen
Morten

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-01-01 02:06

Morten - det er en joke... - vi har faktisk diskuteret disse
"Bonsai-kittens" indgående her i ng'en for et lille stykke tid siden (2-3
uger siden).

Mvh. Camilla

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:w5Kc6.69941$W81.837991@twister.sunsite.dk...

Fra : Morten Juel

Dato : 28-01-01 02:05

> Morten - det er en joke... - vi har faktisk diskuteret disse
> "Bonsai-kittens" indgående her i ng'en for et lille stykke tid siden (2-3
> uger siden).
er du helt sikker ?

Fra : Morten Juel

Dato : 28-01-01 02:07

man kan jo bestille en bonsai kat der ! ;o(

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-01-01 02:18

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ffKc6.70020$W81.838382@twister.sunsite.dk...
> er du helt sikker ?

Ja - også selv om man kan "bestille" en trapezformet kat, eller hvad med en
kat, formet som en hund!?

Camilla
www.burmese.dk

Fra : Bjørn Harbøll

Dato : 28-01-01 02:07

Og jeg stortudede, da jeg så dette billede på bonsai-kitten:

http://www.bonsaikitten.com/parts/rcc.jpg

Hvordan kan man finde på at mishandle et tæppe på denne måde ?!

Mvh. Mette BjM
NB!

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-01-01 02:17

Bjørn Harbøll <cocio@nork.auc.dk>...
> Og jeg stortudede, da jeg så dette billede på bonsai-kitten:
> http://www.bonsaikitten.com/parts/rcc.jpg
> Hvordan kan man finde på at mishandle et tæppe på denne måde ?!

*LOL* (undskyld... - men jeg synes altså, at den side er morsom. Især deres
gæstebog...)

Camilla

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-01-01 17:42

Hej Morten

Jo det er rigtigtnok en joke, men en farlig joke, da den kan give andre
"gode ideer", der er da også lavet en bonsaikitten Club, men amerikanerne er
opmærksomme, og har bl.a bedt FBI om at gå ind i sagen.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Nitsen

Dato : 28-01-01 19:01

"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> wrote
> [...]
er
> opmærksomme, og har bl.a bedt FBI om at gå ind i sagen.

Hejsa

tjah - i DK findes der skam også en forening der kan virke stødende på os
katteelskere. Siden har før været diskuteret i gruppen og den findes stadig
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm - men siden opdateres nu
ikke ser det ud til, så den dør jo nok på et tidspunkt §

Så er der den her http://www.kattehader.subnet.dk/hjem.htm , som jeg nu
synes er ret sød og helt klart ment humoristisk. Den kan sågar ses af små
børn §

Kh

Nitsen og Frode der lige fik forment adgang til skærmen mens mor kiggede
billeder der ikke er egnet for katteøjne samt småbørn.

Fra : Gidde

Dato : 28-01-01 20:22

Hejsa
Ja langt værre, end kattehader-siden (som er dybt latterlig og sikkert også på
grænsen af hvad der er lovligt), er nu det, man - som eneste post - får op på
skærmen, hvis man søger efter dyreværnsloven på www.jubii.dk!!
I forbindelse med en diskussion her i NG'en søgte jeg på ordet dyreværnslov
eller dyreværnsloven på jubii, og den eneste post der kom frem, var en side om
misbrug af dyr! Jeg aner ikke hvad der reelt gemmer sig på siden, hvis man
klikker sig videre ind på den, men det er da dybt forkasteligt, at den slags
overhovedet får lov at ligge på Nettet. Tænk hvis et barn en dag søger efter en
lovgivning om dyrs rettigheder. Jubii er da et meget nærliggende sted at søge,
og dyreværnsloven er da også et meget logisk ord at søge på...mon man kan klage
til portalen jubii? Er det overhovedet lovligt at formidle billeder af den
slags???
Mvh. Gitte

Fra : Anja

Dato : 28-01-01 22:43

Gidde <gjlo98@hum.auc.dk> skrev
> [...]
også på
> grænsen af hvad der er lovligt), er nu det, man - som eneste post - får op

Hej Gitte,
min kæreste arbejder på Jubii og vil straks gå videre med sagen.

--
mvh Anja

Fra : Gidde

Dato : 29-01-01 11:01