T68i
Fra : Anders HJ

Dato : 10-03-02 14:28

Interessant, trods T68i har mere hukommelse end T68 ender de to telefoner
med de samme funktioner med den nye software...

http://www.itavisen.no/art/1298319.html

Anders

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-03-02 18:00

> Interessant, trods T68i har mere hukommelse end T68 ender de to telefoner
> med de samme funktioner med den nye software.

Men det må jo så sætte nogle begrænsninger for T68m at den ikke har lige
så stor hukommelse. Hvor meget størrer er T68i's hukommelse.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-03-02 18:27

> Men det må jo så sætte nogle begrænsninger for T68m at den ikke har lige
> så stor hukommelse. Hvor meget størrer er T68i's hukommelse.

Okay. Der er åbentbart ingen forskel. Ved en software opdatering, der får
T68m lige så meget hukommelse som T68i. Eller den får ikke mere fysisk,
den frigiver blot noget plads ved at slette nogle spil.

Kig her :
http://makeashorterlink.com/?T2F53538

Læs evt. mere i denne her tråd :
http://makeashorterlink.com/?S1063238

Fra : Anders HJ

Dato : 10-03-02 20:57

> Okay. Der er åbentbart ingen forskel. Ved en software opdatering, der får
> T68m lige så meget hukommelse som T68i. Eller den får ikke mere fysisk,
> den frigiver blot noget plads ved at slette nogle spil.

Ja, har også senere læst at telefonerne rent teknisk /er/ identiske.
Softwareupdaten skulle efter sigende gøre at hukommelsen i T68 kan udnyttes
'dynamisk', hvilket giver den lige så meget lagerplads som T68i, som har
updaten lige fra launchen.

Det er da meget positivt når man allerede har en alm. T68. Bare lidt
skuffende at de har droppet Tetris, det spiller jeg nemlig en del når jeg
keder mig.

Anders

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-03-02 23:37

> Ja, har også senere læst at telefonerne rent teknisk /er/ identiske.

Jeg har altid haft Nokia. Men nu skal det være, jeg skifter til Ericsson
T68. Jeg kan dog ikke finde ud af om jeg skal hoppe på det stilede look,
altså den 'gamle' T68, eller man skal hoppe på det mere poppede Nokia-look
som den 'nye' T68 har.

Jeg kan godt lide at have en unik telefon, og efter et stykke tid vil der
nok blive flere ejere af en T68i end T68m, så det ender nok med jeg køber
den gamle og får den opdateret med det samme.

Men min Nokia 6210 sælger jeg aldrig. Bedste telefon jeg til dato har haft.

> Det er da meget positivt når man allerede har en alm. T68. Bare lidt
> skuffende at de har droppet Tetris, det spiller jeg nemlig en del når

Du overlever nok ;)

Fra : Anders HJ

Dato : 11-03-02 01:05

> [...]
> altså den 'gamle' T68, eller man skal hoppe på det mere poppede Nokia-look

Samme her, men jeg må sige at det her bestemt ikke er min sidste Ericsson.
Det er virkelig en utrolig telefon. Jeg foretrækker også den gamle T68. Der
er ligesom flere kurver og linier i designet, og så har den en utrolig
lækker gummi-agtig bagside så den ligger godt i hånden. Den nye er lidt mere
ordinær i designet.

> Jeg kan godt lide at have en unik telefon, og efter et stykke tid vil der
> nok blive flere ejere af en T68i end T68m, så det ender nok med jeg køber
> den gamle og får den opdateret med det samme.

Opdateringen kommer først i uge 16, men man har alligevel intet at bruge MMS
til lige for tiden (EMS har jeg aldrig brugt, så jeg tror heller ikke jeg
ville bruge MMS selv hvis operatørene understøttede det).

> Du overlever nok ;)

Selvfølgelig, men de skulle hellere have skrottet nogle af de kedelige
kortspil frem for Tetris.

Anders

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-03-02 15:47

"Nick Christensen"
<slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk> wrote:

> [...]
>altså den 'gamle' T68, eller man skal hoppe på det mere poppede Nokia-look

Jeg ville vente lidt med den beslutning. Nokia holder pressemøde i
morgen kl. 12. De skulle have noget nyt oppe i ærmet.

Peter

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-03-02 20:12

> Jeg ville vente lidt med den beslutning. Nokia holder pressemøde i
> morgen kl. 12. De skulle have noget nyt oppe i ærmet.

Ja det høre jeg flere steder fra. Der er ikke andet for end at vente.