Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Minolta Dimage 2330 digital godt eller sk~
Fra : Flemming Scully

Dato : 10-03-02 14:16

Hej

Jeg vil gerne høre fordele og ulemper vedr. dette digitalkamera

Hilsen

Flemming Scully

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 10-03-02 15:03

"Flemming Scully" <f.scully@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil gerne høre fordele og ulemper vedr. dette digitalkamera

Hvis du læser rundt omkring på de forskellige review sites, så får dette
kamera en ret kølig modtagelse. Begrundelserne er at skarpheden ikke er
særlig god, og at hvidbalancen ike tilpasser sig særlig godt. Det er iøvrigt
samme kamera som Rollei d23 com, som kan fåes til billige penge. En fordel
ved kamera'et er at det har et aspekt forhold på 1:1,5, hvilket er nyttigt
når billederne skal fremkaldes.

Mvh. Rene

Fra : Clark Kent

Dato : 11-03-02 23:31

Hvorfor har du ikke selv tjekket review-sites for det kamera?

Rene Eske Jensen <rene_fjernmig@eskejensen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6fp29$34l$1@sunsite.dk...