Halflife/Counterstrike update?
Fra : LaC

Dato : 10-03-02 13:03

Hej.

Jeg har lige købt Halflife Generation sættet. Når jeg så forsøger at komme i
gang med at spille online, vil det søge efter opdatering på nettet. Men jeg
får konsekvent meddelelsen, at jeg ikke har ordentlig netforbindelse. Jeg
sidder på et LAN og har spillet HL online forleden, så det burde virke.
Nogen forslag?

Lars

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 10-03-02 14:00

"LaC" <lac@fanonet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får konsekvent meddelelsen, at jeg ikke har ordentlig netforbindelse. Jeg
> sidder på et LAN og har spillet HL online forleden, så det burde virke.

Hvad internet forbindelse har du???
Eller gå in på http://www.counter-strike.net/downloadcs.html og download de
forsk. Updates.Der er også en guide hvis du er i tvivl om hvilke filer du
skal bruge.

Fra : LaC

Dato : 10-03-02 14:26

> Hvad internet forbindelse har du???
LAN, via min antenneforening.
> [...]
de
> forsk. Updates.Der er også en guide hvis du er i tvivl om hvilke filer du

Tusind tak. Der var der lige et lille updateprogram, som lige nu henter hvad
jeg mangler.

Lars