Firearmscertificat
Fra : Rene Toft

Dato : 28-01-01 01:05

Er der ikke en der kan fortælle mig hvor man får fat i papirene til at søge
om indførelse af våben til scotland

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 28-01-01 12:12

Rene Toft skrev i meddelelsen ...
>Er der ikke en der kan fortælle mig hvor man får fat i papirene til at søge
>om indførelse af våben til scotland

Dette søger man hos den lokale politimyndighed der hvor man skal på jagt.
Der skal samtidig være en påtegning om hvor du skal bo.
Kontakt ham du skal på jagt ved og få ham til at fremskaffe den. Du skal
sende en kopi af din våbentilladelse og jagttegn derover.
Rejser du igennem et bureau laver de det for dig.

Bo Rodam