"cutting - edge"
Fra : petersen_michael

Dato : 10-03-02 10:42

nogen der har DK titel ?

plot: en ex ishocky spiller, møder en isdanser, og de danner par

kan den findes, et sted i DK ?

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : John Hinge

Dato : 10-03-02 12:27

On 10 mar 2002 petersen_michael was heard to say:

> nogen der har DK titel ?

Grenada kalder den 'The Cutting Edge' såvidt jeg husker
ikke nogen specifik dansk titel.

> plot: en ex ishocky spiller, møder en isdanser, og de danner par

Mere : ex ishockey spiller bliver tvunget til at danna par med hoven
isdanser

> kan den findes, et sted i DK ?

Grenada video i Frederiks Alle i Århus er din ven.
De har et enkelt eksemplar på VHS, og jeg ved den virker, jeg så
den her den anden dag
Moira Kelley er dog fabeltagtigt nuttet når hun er næsvis..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : petersen_michael

Dato : 10-03-02 15:11

John Hinge skrev i meddelelsen ...

>Mere : ex ishockey spiller bliver tvunget til at danna par med hoven
>isdanser

du ved hvad for en film, jeg menre

>Grenada video i Frederiks Alle i Århus er din ven.
>De har et enkelt eksemplar på VHS, og jeg ved den virker, jeg så
>den her den anden dag

hmm.. kender ikke Grenada
jeg leder efter et sted, hvor den er til købs på VHS..

>Moira Kelley er dog fabeltagtigt nuttet når hun er næsvis..

absolut, en "sød" pige

Fra : Kim Grandjean

Dato : 10-03-02 15:24

"petersen_michael" <petersen_michael@aagemaageklat.mail.tele.dk> wrote

> nogen der har DK titel ?

Da jeg i sin tid arbejdede i Playtime hed den "The Cutting Edge". Tror ikke
der er en alternativ dansk titel.

> plot: en ex ishocky spiller, møder en isdanser, og de danner par
Er umiddelbart enig med Johns ændring af plotbeskrivelsen..

> kan den findes, et sted i DK ?

Den kan købes som R1 hos www.dvdoo.dk, det gjorde jeg selv. Det er en dybt
overset romantisk komedie, og så er Moira Kelly seriøst nuttet. Mon ikke
også den kan findes hos blockbuster?

Ellers kan du sætte blackstar til at lede efter en VHS kopi:
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000025044

Venligst
Kim

Fra : petersen_michael

Dato : 10-03-02 17:38

Kim Grandjean skrev i meddelelsen <3c8b6c6c$0$97357$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>"petersen_michael" <petersen_michael@aagemaageklat.mail.tele.dk> wrote

>Er umiddelbart enig med Johns ændring af plotbeskrivelsen..

ja, i har ret, det dækker lidt bedre

>overset romantisk komedie, og så er Moira Kelly seriøst nuttet. Mon ikke
>også den kan findes hos blockbuster?

må lige have en snak med dem

>Ellers kan du sætte blackstar til at lede efter en VHS kopi:
>http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000025044

okie, men familen ønsker Dk subtitles included..

takker for info

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-03-02 12:02

> [...]
>
> kan den findes, et sted i DK ?
>
> --
> med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg

Hehe kender ikke filmen, men den lyder ret gay.

Fra : petersen_michael

Dato : 11-03-02 20:00

Per Kristensen skrev i meddelelsen <3c8c8eb5$0$63847$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Hehe kender ikke filmen, men den lyder ret gay.

hmm.. det er et nydeligt stykke hunkøn, der figurerer som
isdanser, ikke meget gay der