MS Windows
briani 27239
XP problemer med desktop settings
Fra : Brian Bilenberg

Dato : 10-03-02 10:14

Jeg har altid kørt med Win XP style i min XP. Men efter et reboot er den
begyndt at køre Windows classic. I display properties kan jeg vælge at køre
med Win XP theme men under appearance under windows and buttons kan jeg nu
kun vælge windows classic style. Jeg har simplethen ikke mulighed for at
vælge XP style som tidligere. Nogen der ved hvad der er gået galt? -
reinstallering af grafikkortsdriver hjælper ikke.

Mvh. Brian

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 10-03-02 12:57

Brian Bilenberg wrote:

> [...]
> vælge XP style som tidligere. Nogen der ved hvad der er gået
> galt? - reinstallering af grafikkortsdriver hjælper ikke.

Prøv at checke i Systemegenskaberne. Højreklik på My Computer,
vælg Proberties, gå til fanen Advanced der vil du finde nogle
indstillinger for desktoppen. Der kan vælges mellem Custom,
Windows managed eller Max performance. Prøv Windows managed.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/