Popups
Fra : SirPeter

Dato : 10-03-02 10:29

Hej NG.
I Opera kan disse irriterende POPUPS af reklamer, slås fra...
har IE6 samme mulighed ??

Mvh Peter

Fra : El Capitano

Dato : 10-03-02 11:04

Ja
Venlig hilsen
EC

Fra : Leony

Dato : 10-03-02 11:44

"SirPeter" <pas@city.dk> skrev i en meddelelse

> I Opera kan disse irriterende POPUPS af reklamer, slås fra...
> har IE6 samme mulighed ??

Du kunne downloade en pop up killer, der findes masser af dem.
Evt kig lidt tilbage i gruppen, de bliver jævnligt diskuteret.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Synnøve Nielsen

Dato : 30-03-02 01:10

det blev jeg ikke meget klogere af. en eller anden fortæl hvordan man
slår popupskærme fra i IE eller fortæl hvorfra jeg får denne killer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-02 02:57

30 Mar 2002 00:10:22 GMT, skrev Synnøve Nielsen
<synn@nielsen.mail.dk>:

>det blev jeg ikke meget klogere af. en eller anden fortæl hvordan man
>slår popupskærme fra i IE eller fortæl hvorfra jeg får denne killer

Søg på http://www.google.com popup killer og der kommer masser af
programmer, der kan klare det.

Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-03-02 05:39

Isang tao pinangalanan Synnøve Nielsen nagsulat :

>det blev jeg ikke meget klogere af. en eller anden fortæl hvordan man
>slår popupskærme fra i IE eller fortæl hvorfra jeg får denne killer

Slå al javascript fra, eller hent webwasher på:
http://www.webwasher.com/
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,