MS Windows
briani 27239
NT4.0 og USB
Fra : cloos

Dato : 10-03-02 09:39

Hvordan får jeg NT 4.0 (SP6) til finde PCérens USB-porte?

Har gennemsøgt Microsoft´s hjemmesider men uden held.

På forhånd tak.

Steen.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 10-03-02 10:16

"cloos" skrev...
> Hvordan får jeg NT 4.0 (SP6) til finde PCérens USB-porte?

NT understøtter ikke USB.
Der findes forskellige 3.parts løsninger, men de er
dyre og dårlige og de kan ikke bruges til f. eks. scanner
og digitalkamera, som er den hyppigste årsag til at folk
opdager deres USB ikke virker...
Hvis du har brug for USB, må du skifte til W2000 eller XP.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : cloos