Stikforbindelser på Nokaia 5110 og 6210
Fra : Christian Holmgaard

Dato : 28-01-01 00:28

Hello All

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et diagram el. lign. på
stikforbindelserne på både en nokia 5110 og en 6210, da de åbenbart ikke er
ens.....så jeg kan ikke få mit håndfrisæt til at virke efter jeg er gået
over til 6210:((

MVH
Christian Holmgaard

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 12:45

Fra : Christian Holmgaard

Dato : 28-01-01 12:45

Headset benforbindelserne er det samme (ben 1+2 fra højre), de har lavet om
på Car forbindelserne og jeg kan ikke lige finde ud af hvilken ben man skal
have fat i....

Fra : Claus

Dato : 29-01-01 18:59

"Christian Holmgaard" <christian@holmgaard.dk> wrote in message
> [...]
om
> på Car forbindelserne og jeg kan ikke lige finde ud af hvilken ben man

Nu har jeg et car sæt i min bil som blev lavet til 5110
og det har virket ok med 7110 og nu 6210, såhh....
Men håber du får det til at virke

MVH CP

Fra : Christian Holmgaard

Dato : 29-01-01 20:22

Sådan er det åbentbart når man ikke købet et originalt carkit:((

Men jeg kunne stadigvæk godt tænke mig at finde ud af hviklen forbindelser
på stikket der aktivere car funktionen i telefonen...

Christian