De små ting man gør
Fra : Jonas Lind

Dato : 28-01-01 00:12

Måske en anelse OT, men jeg forsøger alligevel, de fleste herinde har jo en
rimelig fed fantasi

Vi gør alle små ting for at glæde vores partnere, en diskret blomst et sted
hun vil lægge mærke til, næste gang hun kommer forbi. En sød lille seddel,
en overraskelsestur til en koncert eller forestilling af art.

Jeg skriver fordi jeg godt kunne tænke mig at høre, hvad _I_ gør for at
overraske jeres partner på en dejlig møde. Det behøver ikke være decideret
seksuelt (selvom det også er fint)...det er altid godt med lidt inspiration!

En af mine personlige favoritter er at efterlade en seddel henkastet et
sted, hvor jeg ved hun kommer forbi. På den står en lille gåde, eller en
anden form for ledetråd (Sytråd der leder hen til stedet funker også) til et
andet sted hun skal kigge. Der kan så igen være en ledetråd, afhængigt af
hvor opfindsom jeg lige er. Men der er så een af de ovennævnte ting.
Koncertbillet, en lækkerbidsken, et løfte om at gøre eet eller andet jeg ved
hun godt kan lide (massage hitter altid...thailanske kokossupper ligeså)

Det behøver som regel ikke være den dybe tallerken man skal opfinde, for at
få gode resultater, bare man kommer på noget ens kæreste ikke lige havde
forventet, og et lille moment af overraskelse og så stiger humørbarometret
:)

jonas