Hjælp søges til Windows NT4 (admin)
Fra : BB

Dato : 09-03-02 23:13

Jeg fik til opgave at fjerne et program på en Windows NT40. Brugeren af
maskinen havde forsøgt at fjerne programmet selv, men fik at vide (af
computeren) at kun administratoren kunne fjerne det. Jeg loggede på lokalt
(normalt køre den i domain) og gik i add/remove programs. Programmet ville
ikke afinstallere p.g.a. der manglede en fil. Jeg slettede så mappen hvor
programmet havde installeret sig i og loggede af. Brugeren loggede på
domainet igen. Det første han så var at maskinen ville lukke ned og begyndte
at tælle ned fra 30 sek. hvorefter den genstartede. Dette forløb bliver ved,
også selv om en anden bruger logger på. (minus lokal admin.)
Hvad skal jeg gøre for at den holder op med det???
Jeg har slettet "alt" i regedit der forbindes med det gamle program, men
problemet er der stadigvæk.
Og jeg kan ikke geninstallere programmet fordi det er blevet væk.

1.000 Tak for hjælpen.

VH
BB.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-03-02 23:24

Hej "BB" <BB@tdcnospamadsl.dk>

> [...]
>også selv om en anden bruger logger på. (minus lokal admin.)
>Hvad skal jeg gøre for at den holder op med det???

Kontakt systemadministratoren. Han vil nok spørge hvorfor I har
smadret opsætningen, så hav en god forklaring klar.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : BB

Dato : 11-03-02 17:07

> Kontakt systemadministratoren. Han vil nok spørge hvorfor I har
> smadret opsætningen, så hav en god forklaring klar.

> [...]

Jeg er en del af IT-administrationen og det var han's ide
Men det vidste sig at det var hans profil der var problemet.

VH
BB.