MS Windows
briani 27239
hvad er en PAR-fil ???
Fra : Thomas Lafontaine Pi~

Dato : 09-03-02 22:15

jeg er stødt på nogle filer som hedder PAR til extension. Det ligner et
pakkeprograms format, men hvilket program ?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-03-02 22:20

On Sat, 9 Mar 2002 22:14:49 +0100, "Thomas Lafontaine Pilegaard"
<pilegaard@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg er stødt på nogle filer som hedder PAR til extension. Det ligner et
>pakkeprograms format, men hvilket program ?

Se: <news:jjP98.49$eP.4574@news.get2net.dk>

Freeloader skrev:
"Par filer er paritetsfiler, der bruges til at genskabe fx en samling
rar filer. Hvis du har nogle ukomplette rar filer, kan man downloade
de par filer der skal til (1 par fil pr ukomplet rar fil) og derefter
genskabe dem med et par program. Jeg synes at smartpar er det bedste.
Det kan downloades på http://www.disc-chord.com/smartpar/. Du skal
bruge *.par filen til at åbne paritetsfilerne med smartpar, og *.p01,
*.p02.... filerne er så de filer der kan bruges til at genskabe. Håber
det var nok forklaring, ellers kan du finde mere om det på smartpar
siden".

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.